Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Karštos airsofto naujienos

Cezaris68

Rekomenduojami pranešimai

Nzn ar bus tai naujiena ar ne, bet manau SYSTEMu turetojam bus aktualu:

http://www.wgcshop.com/pcart/shopper.php?i...AG-SAB01_srch_1

taip sakant, adaptuotas plastikiniu mid-capu rinkinys.

na man ka?kaip nestovi pirkt pigias detuves PTW, su originaliom problemų yra , o ką jau kalbėt apie plastikines...
Dalintis kituose puslapiuose

• Atsakymus 316
  • Created
  • Paskutinis atsakymas

Top Posters In This Topic

• 5 months later...

CA bando vytis RS ir IWA'09 parodoje pristate savo SVD prototipa ;) :

http://www.airsoft-news.eu/e107_plugins/au...009&start=0

PS tradiciskai CA nesibodi nuklysti i lankas, bedarydami savo replikas... Si karta, regis, vyrai visas ribas perzenge :)

• 1 month later...

DBoys AKSU GBB

Firma DBoys netrukus isleis i rinka nauja produkta gas blow back AKSU.

Nuotrauka

Si replika sukonstruota firmos GHK GBB mechanizmo pagrindu. Deja nei kainos nei tikslesniu techniniu duomenu kol kas nera. Todel lieka tik grozetis nuotraukomis :rolleyes:

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Replika bus full steel. Pagal WMSG.PL AKSU bus pirma is visos GBB AK serijos kuria ruosia DBoys.

Nuotrauka

• 2 weeks later...

Siek tiek naujienu is ArniesAirsoft :

i update this as i go and pictures i will add later when i return home, big news and bombs and on some things Chas was right wink.gif owe you mate an apology for crushing your news down

Boyi Aka DBoys Aka Kalash news first

------------------------------------

for the record it goes like this, i confirmed it with the big man himself, i've been wondering this myself also sometimes as many label them as "DBoys"

Boyi airsoft makes M4/M16 etc

Kalash makes AKs obviously

DBoys is the name for their accessories only not for the guns!

and some new models coming up :) it looks like another christmas again :blush:

RPK is the real deal under works right now! and not just RPK they also make RPK-S! with the folded wooden stock!

their RK-01 GAS is ready as it can be(Its magazine took 48 BBs inside), but cannot be sold due to an agreement with GHK for about 4 months but is rock solid that model, man that gun has some kick (they had it on pot metal body but they said it would be a steel body when released)

M4 GAS is real deal! they had the WE there on the table haha i knew it straight away (he told me on the phone before that they dont make but he told me when i saw him, cannot reveal all by long distance when face to face can tell more easily)

M16A1 AEG under works!

M16A3 AEG under works

for Kalash line

AK-47 and AKM under works

KAC PDW is ready for sale, man it looks pretty cool even its very compact size.

SC-02 aka SCAR Heavy! almost done but needs still maybe 2 months, they have been very busy now (they started to build a new factory already we visited there 9 story building)

RK-10 is imminent release within weeks it should hit the streets

RK-15 is delayed a bit they have some problem with some parts not gotten ready

RK-10 and RK-15 will be released in Pot Metal and STEEL simultaneusly on release!

that MEU in that traders website is real deal also they are making their own MEU nothing to do with Army! GAS meu also

they are planning on M14 clone, not start to make yet but planning to make it as soon as they have time for it!

tomorrow i will meet with Army, AGM and WELL, i will post here as i go :D updates. any questions shoot in here or in my inbox and i can ask them anything needed when i meet with them! might be something else also but i just came from a bar and im bit tipsy

forgot to add, JING GONG was raided by cops last month and it has been down since people dont know what is going on with them totally but they are shutdown for now not producing anything at the moment.

forgot to say also under the Kalash line they are considering the Dragunov as well they said that they will wait out first for the A&K to come out to see its quality which they want to improve on :)

Originalas CIA

Na stai ir sulaukeme :winkwink:

Nuotrauka

CELCIUS Training Weapon M4 A1 M4A1 PTW

- Kalibras: 6mm BB

- Ugnis: Semi, Full Auto.

- 350 FPS (0.20g BB) (Upgradable to 540 FPS)

- Sukurtas atkartoti Systema M4A1 PTW

- Realistiniai ismatavimai, Svoris ir ROF

- Kai apkaba tuscia - nustoja saudyti

- Butinas Bolt-Release kai idedama nauja apkaba

- Greita cilindro pakeitimo sistema

Specifikacijos:

Gear Box: CTW Planetary Gearbox ( Semi/Full-Auto )

Varikliukas: Celcius 495 Motor

Apkaba: 120 BB (Naujas modelis - High Speed Apkaba)

Ilgis: 805-902mm

Vamzdzio ilgis: 374mm

Svoris: 3480g

IR DAR GERESNE NAUJIENA - NUO VAKAR DIENOS JIE JAU YRA PARDAVIME LENKIJOJE :D

Nuotrauka

CTW M4A1 MAX-I Gen2

KAINA: 2900.00zł

Trumpas aprasymas:

* vidinis vamzdelis Reformation 6,01mm su slegio islyginimo sistema;

* nauja hop-up sistema;

* nauja distanserio sitema;

* naujas ECU tipas;

* veikiantis "bolt release";

* korpusas pagamintas pagal CNC technologijas;

* korpuso zenklinimas atliktas lazeriu;

* komplekte CS350 cilindras;

* komplekte "High Speed" apkaba;

* SF/SOPMOD buoze;

* plieninis isorinis vamzdis;

* plieninis apkabos korpusas;

* susitiprintas polikarboninis stumoklis;

* buoze ir apsodas is sustiprinto plastiko.

Techniniai duomenys:

Gearbox: CTW Planetary Gearbox

Varikliukas: Typhoon 10 / 495

Apkaba: "High Speed" 120 BB

Baterija: speciali LiPo

Pradinis greitis: 370-380 fps

PARDAVEJAS LENKIJOJE http://www.casg.pl/product-pol-10-CTW-M4A1-MAXI-Gen2.html

GAMINTOJAS: http://www.celciustechnology.com?iid=CTW-M4-A1

Ir dar viena naujiena siai dienai :winkwink:

Ares ir TSI Armories ruosiasi isleisti revoliucini AEG, kodel jis bus revoliucinis? - Suprasit perskaite viska :D

Nuotrauka

ARES TAR21

Nuotrauka

Aprasymas:

Ares Tavor TAR 21 yra karsciausia naujiena rinkoje. Ginklas pagamintas ne is plastiko, o tam tikros medziagos, kuri yra patikimesne ir tvirtesne nei plastikas ar metalas. Imontuotas "red dot" taip pat turi lazerini taikikli, perjungejas i lazeri patogiai imontuotas i priekine rankena. Apkabos isleidimas galimas is abieju pusiu, ugnies selektorius judina rodikli kitoje puseje kaip tikrame. Viduje 6 versijos modifikuotas Ares gearboxas su greito spyruokles keitimo sistema, galite pakeisti FPS per kelias sekundes neisrenkant viso ginklo. (Tokia pati sistema kaip STAR AEG, nes ARES ilga laika gamino ginklus pagal firmos STAR uzsakyma). PAIMTA IS CIA

Specifikacijos:

Pradine galia: 380 FPS

Apkaba: 130 BB

Vamzdzio ilgis: 363mm

Apkabos: M4/M16

Baterija: Mini type

Papildomai:

Imontuotas Red Dot

Lazerinis taikiklis

Veikiantis bolt release

Spyruokles atpalaidavimas

Greito spyruokles pakeitimo galimybe

Ir stai koki laiska is TSI Armories apie juradau interneto platybese.

QUOTE ("TSI Armories")

Hello Gents,

I wanted to give you all a heads up on our TAR 21 development and release schedule.

In light of the ARES TAR being released in Asia, I will try and provide you with some additional info we initially were planning on keeping private.

Our TAR has gone through the first phase of prototyping, and as in any prototype, needs some wrinkles ironed out. Yes, it takes additional time and funds, but our standards are high.

Realistically, round 2 of improving on our design and prototyping will take about 3-4 weeks, at which point you will all receive an update including pics and technical data.

I can tell you however, that our TAR will include the following features:

1.380 fps out of the box, Ver. 3 gearbox.

2.Interchangeable outer barrel (CTAR and STAR lengths)

3.Quick release gearbox design - the gearbox can be pulled out with the release of 2 pins and utilizing the bolt release, a 15 sec cycle

4.Externally adjusted hop up

4.Fully electronic trigger and fire selector package, MOSFET and C code included

5.This is a new one...a GBB version to follow shortly, with 100% compatibility with the AEG. Pull the gearbox out, change a few simple parts, and you can switch between the AEG and GBB!

The receiver and most major parts will be compatible with both versions.

We appreciate your patience, and promise you the TAR 21 will be a truly unique and ground breaking airsoft rifle.

Best regards,

Guy Ayal

TSI Armories LLC

PAIMTA IS CIA

Taigi, lauksime kol galesime tiesiog musio lauke pasikeisti mechanini gearboxa i GBB :D

AIRSOFT CLASSIC ARMY replica SVD

thumb_ca_svd_poster_0506.jpg

[/?tai kokią naujieną i? Classic Army radau internete.

EN

Classic Army Snaiperskaja Vintovka Dragunova will be available quite soon. This airsoft sniper rifle has already been seen on this years IWA. It will be a quite cheap and interesting peace for airsoft AEG snipers.

LT

?is classic army snaiperis DRAGUNOV SVD bus prieinamas nusipirkti jau greitai. ?is airsoft'o snaiperis parodytas ?ių metų IWA. Jis bus pigus, įdomus airsoft'o AEG Snaiperiams. :)

------------------------

CRW Airsoft AGM gas blowback

1src.jpg

EN

CRW Airsoft have a new item for sale - AGM is in stock ! Video provided to prove it is on their Youtube channel.

As we understand CRW now has a Youtube channel for reviewing new Chinese Airsoft products, right how they added their first video review of a new AGM M4A1 Gas Blowback airsoft rifle.

The airsoft rifle is solid and very accurate GBB toy, it has a metal body and a plastic head. It's power is 440FPS using 0.2 bb's with top gas.

It is the best deal for a GBB rifle in the world right now!

LT

CRW airsoft turi naują ginklą pardavimui. Video parodytas jų youtube kanale. Kaip mes suprantame CRW dahar turi youtube kanalą kad parodytų naujus kini?kus airsofto produktus, dabar jie pridejo pirmajį review naujojo savo AGM M4A1 Gas Blowback Airsoft ginklo.

?is airsoft ginklas yra solidus ir labai tikslus, GBB ?aisliukas, jis turi metalinį "Kūną", ir plastikinę "galvą". TAi galingas 440FPS naudojant 0,2g bbs su top gas. Tai geriausias pasirinkimas GBB airsoft visame pasaulyje.

Atsipra?au jei bus vertimo klaidų.

• 1 month later...

KJ Works M4A1 Carbine Gas Blow Back Rifle By TANIO KOBA DESIGN

kjw_gbb_m401_2_mark.jpgkjw_gbb_m401_1_mark.jpg

KJ Works & Tanio Koba Collaboration, the M4A1 Carbine Gas Blow Back Airsoft Rifle. With the GBB system fully designed by Tanio Koba, a Metal Bolt Carrier & Reinforced Nylon Fiber Nozzle w/ PU. The M4A1 performs a very smooth and solid bolt action. A 470FPS power makes it the most powerful and consistence GBB M4A1.

Jing Gong M4 CQB Airsoft AEG w/ Battery Box

jg_aeg_6630_1_mark.jpg jg_aeg_6630_2_mark.jpg

Another under $100 M4 CQB AEG from Jing Gong, with a factory setting 390FPS muzzle power out of the box. Equipped with Tank Type Flash Hider & CQB RIS Rail. PEQ Style Battery Box would be included in the original package.

D-BOYS AK74 WOOD Full Steel Airsoft AEG

db_rk06_steel_1_mark.jpgdb_rk06_steel_2_mark.jpg

A very classic style real wood AK74 AEG rifle from D-BOYS. Amazingly it is compatible with a 600rd Hi-Cap Magazine. With a full steel receiver, Wood Type Handguard and a 8.4V 1100mAh Battery & Charger. It would definitely be a good choice of AEG Rifle. Again, we are offering you the best price online, the AK74 is for $106 only .

• 1 month later...

Classic Army AEG EBB CA36

Classic Army savo puslapyje jau pristatė EBB AEG repliką CA36
Nuotrauka

Nuotrauka

Naujas AEG EBB sistemą. CA36C taip pat turi veikiantį bolt catch, metalinę u?taisymo svirtį ir gearboksą su 8mm įvores.

Nuotrauka

AEG turi sustiprintą stumoklį su metaliniais dantimis. Naujo tipo, metalinė, Hop Up de?ė (chamber). Komplekte, kartu su ginklu pirkėjas taip pat randa hi cap tipo apkabą, talpinančią 470BB.

Nuotrauka

Nuotrauka

www.classicarmy.com

Lenkų custom ginklų gamintojas G&H pristatė nauja konversiją MTs 116m

Tikras ginklas:
Nuotrauka

Originalus pavadinimas - МЦ-116М
Kalibras - 7.62mm
Svoris - 6.5 kg
Ilgis - 1,250 mm
Vamzd?io ilgis - 650 mm
?ūvio nuotolis iki 600 m
Apkabos talpa 5 arba 10 ?ovinių

?autuvas МЦ-116М - tai precizinės gamybos ginklas gaminamas nuo 1997 m. pagal specialius u?sąkymus.
Specialiais snaiperiniais ?autuvais МЦ-116 ?iuo metu yra ginkluotos teisėsaugos ir karinės Rusijos specialiosios pajegos.

Replika
Nuotrauka

Ginklo replika pagaminta KJW M700 dujinio ?autuvo pagrindu.

Nuotrauka

Cheek pad'as pilnai reguliuojasi kaip ir buo?ėje esantis monopodas.

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

KAINA - PAGAL U?KLAUSIMĄ :blink:

www.repliki-gh.home.pl

The Inokatsu GBB M4

has been updated with the new 2009 version

with an updated bolt and nozzle and new production method for the receiver

No more cracked BBs, compatible with all WA style magazines.

Limited production (only 500 set for this year)

if you would like to find out more. Available for PRE-ORDER.

Tune in next week to check out our review of this gun!

PILNA INFO: http://www.redwolfairsoft.com/redwolf/airs...il?prodID=27557

Nuotrauka

• 3 weeks later...

RedWolf Airsoft pulspyje atsirado nauja licencijuota replika Airsoft Surgeon Magpul GBB Rifle

Nuotrauka

Replika pagaminta gas blow back M4 WA pagrindu, taciau is originalaus WA produkto liko nedaug. Sudetos auksciausios kokybes dalys, tokiu firmu kaip Prime, Madbull, Prometheus ir Magpul. Vidinis tiuningas susideda is Airsoft Surgeon daliu. Apkabos talpa - 50BB. Ilgis: 798/880mm. Svoris: 3642g. Pradinis greitis naudojant top gas: 420fps. Kaina: 1599USD.

www.redwolfairsoft.com

Massive Defense Shop pristate granatsvaidzio M203 video.

Firma Star Rainbow Company pristate eilini posteri reklamuojanti SR5, arba kitaip MP5 pagaminta is plieno.

Nuotrauka

Lenku puslapyje Gunfire.pl keleta nauju kinieciu gamybos AEG.

Plienine spyruokline snaiperio sautuvo Barret M99 replika, pagaminta Snow Wolf. Pradinis greitis 470-480fps. Kaina: 979PLN

Nuotrauka

M4A1 gas blow back Jing Gong firmos, pradinis greitis - 390fps. Plastikinis korpusas. Kaina: 399PLN.

Nuotrauka

Replika full steel AEG, AGM firmos, Sten MkII, kainuojanti 599PLN, kurios pradinis greitis - 300fps.

Nuotrauka

• 2 weeks later...

Naujiena rytu blokui :rolleyes:
Lenku custom AEG daliu gamintojas Silesia Factory pristate savo nauja produkta. 2 variantai duslintuvo TGP-1 - sriegis 14mm "-" ir 22mm "+". Pirma versija kainuoja 183 PLN, antra 190 PLN.

Nuotrauka

Tai tiksli rusisko duslintuvo kopija su 8 garso slopinimo kamerom. Dydis su originalu - 1:1. Pagamintas is sutvirtinto aliuminio. Spalva: matine juoda.

Nuotrauka

www.silesia-factory.pl

Vakar Taiwangun puslapyje atsirado naujausia Cyma firmos AEG RPK74.

Nuotrauka

Nuotrauka

Is pardavejo aprasymo: Pirmi pasaulyje pristatome kulkosvaidzio RPK74 modeli CM.051. Produktas buvo pagamintas bendradarbiaujant su musu imone. Kaip "baze" panaudotos legalios tikro rkm ginklo detales ir techniniai breziniai leidziantys tiksliai atkartoti tokias dalis kaip isorinis vamzdis.

Nuotrauka

Nuotrauka

Nuotrauka

Korpusas, ugnies slopintuvas, duju ismetimo vamzdis, dvikojis - pagaminti is plieno, kitos detales pagamintos is aliuminio lydinio (ZnAl). Apkaba is abs-o.

Nuotrauka

Nuotrauka

Replika parduodama kartu su 750BB apkaba, Ni-Mh 9,6V 1200 mAh akumuliatorium ir pakroveju.

Nuotrauka

Svoris: 4200g. Ilgis: 1070mm. Vidinio vamzdzio ilgis: 640mm. Akumuliatorius: mini. Pradinis greitis: 430fps. Kaina: 899PLN.

Nuotrauka

www.taiwangun.com

Firma Guns Workshop, pristate naujas custom replikas. Sautuvas GWS Custom G3 sniper AEG dark earth spalvos.

Nuotrauka

Bazeje Classic Army HK/G3. Papildomai sudeta: vienos dalies isorinis vamzdis pagamintas is plieno - pagamintas GWS, frontas G3 su RIS, optika 10x nuo PSG-1 ir originali snaiperio buoze PRS-G3.

Nuotrauka

Komplekte yra replika, apkaba 10BB ir apkaba 500BB, taip pat lazerio deze PEQ-15 su akumuliatorium ir rankena su dvikoju. Pradinis greitis pagal kliento pageidavima: nuo 350 iki 400fps. Kaina: 1415 USD.

Nuotrauka

GWS Custom SPR style sniper GBB, WA-M4 GBB bazeje. Papildomai sudeta: virsutinis korpusas Prime Vltor, apatinis korpusas Prime Magpul, frontas free float 12" MadBull Noveske, SPR tipo plieninis ugnies slopintuvas, plieninis isorinis custom GWS vamzdis, buoze Magpul UBR, snaiperine rankena Magpul ir rankena su dvikoju. Dujinis blokas su duju ismetimo vamzdziu Vltor tipo. Energija: 1.45 - 1.6 J naudojant 0.2g BB. [Optikos ir otikos laikiklio komplekte nera.] Kaina: 1902 USD.

Nuotrauka

Firma Tokyo Marui pristate naujus gaminius, kurie turi atsirasti pardavime jau spalio gale. Glock17 foliage green spalvos.

Nuotrauka

AK102 ir AKS74N.

Nuotrauka

www.gunsworkshop.net
www.tokyo-marui.co.jp
www.wmasg.pl

• 3 weeks later...

Gal kas turit daugiau info apie tokyo marui AKS74N anglu kalba?

Nedaug bet gal pades :unsure:

AKS74N viduje turi V9 gearbox'a. Apkaba 74BB. Apkaba neatitinka kitu TM AK sistemos apkabu standarto (netinka jokios kitos apkabos). Ilgis: 945 / 703mm. Svoris kartu su apkaba: 2960g. Akumuliatorius 8.4V Mini. Pradinis greitis: 290-310 fps.

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in

Prisijunkite dabar

• Sukurti naują...