Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

CA Steyr AUG A1 ir ver.3 gearbox'as


vavanuk
 Share

Rekomenduojami pranešimai

Steyr AUG

Kadangi pats turėjau ?į ginklą, o informacijos lietuvių kalba nėra tiek jau daug ? nusprend?iau para?yti, kas per pauk?tis yra - Steyr AUG. Originalus (tikras, ne airsoftinis) buvo sukonstruotas Austrijoje, bet gana greitai tapo populiariu visame pasaulyje. Airsofte ?iuo metu yra kelios AUG?o versijos, pagrindinės juos gaminančios firmos yra Tokio Marui ™ ir (mano manymu geriausiai sugebėjusios atkartoti original AUG?ą) Classic Army (СА). AUG tai abreviatūra kuri verčiant i? vokiečių kalbos rei?kia "Universalus Armijos ?autuvas". Ir ji i? tikro yra universali, bet apie tai vėliau. Prad?ioje papasakosiu jums apie kai kuriuos ?io ginklo įpatumus.

Pirmas dalykas kuris krenta į akis ? tai AUG?o bullpup sistema, tai komponuotė, kai ginklo ??irdis? ir detuvė yra u? nuleistuko buo?ėje.

Privalumai:

- Idealus balansas, jei ginklas tiko jūsų rankai, tai sunkiai jį bepaleisite. ?audymo rankenos padėtis prireikus leid?ia ?audyti laikant ginklą viena ranka, kartais tai LABAI praverčia.

- Bullpup buvo sugalvotas tam, kad prailgint vamzd?io ilgį nedidinant pačio ginklo ilgio, kas AUG?ą daro įpatingu. I? jo 805 mm vamzd?io ilgis yra 509 mm. Ry?ium su tuo, pagerėja ir ?audymo tolis ir BBs?ų sklaida. Lyginant su AK74 ICS, jo vamzd?io ilgis 455 mm, prie 96 cm ilgio. M16 ? telpa tas pats 509 mm vamzdis, kai bendras ginklo ilgis 100 cm.

- Labai paprastai i?ardomas ir surenkamas. Gedimo atveju i?ardymas u?truks daugiausiai 1 minutę. Svarbiausia ardant nepamir?ti i?imti apkabos, nes visi BBs?ai atsidurs ginklo viduje, o, kad ir koks lengvas būtų ginklo i?ardymas, i?kratyt juos u?trunka. ?itą a? jau įrod?iau empyriniu metodu. Du kartus :D .

- AUG?o būnkeris u?sukamas TIK 1 kartą kad i?leist visus 330 BBs?ų.

- Universalumas. Ginklas lengvai padaromas kulkosvaid?iu arba snaiperio ?autuvu. Perdarymas u?trunka tik 15 sekund?ių. Reikia tik pakeisti vamzdį, pakeisti apkabą ir u?dėti optiką (kalbama ne apie ?military A1? versiją). Yra 5 vamzd?ių variantai. Pats trumpiausias vamzdis led?ia kovoti patalpose. Jis buvo sukonstruotas pistolėtui-kulkosvaid?iui kuriuo AUG?as lengvai tampa turint, ai?ku, reikiamus įrankius (čia koviniam variante, mūsų atveju tai tik patogumas kovojant patalpose).

Antras pagal ilgį vamzdis dedasi į karabininę ?autuvo versiją, mums i? jo ? jokios naudos.

Trečias ? tas pats 509 mm kurį mes pripratę matyt visuose standartiniuose airsofto AUG?uose.

Dar yra ketvirtas. Jis komplektuojamas kojelėmis (?bipod?u?). Jis airsofte naudojamas kaip snaiperiams taip ir kulkosvaid?iams gaminti. Ka?kur nugirdaug, kad airsoftiniam variante kojelės blogai laikosi. Ne tikrinau, kaip ir nemačiau nei vieno prailginto AUG?o. (o norėtusi :ph34r: )

Dar yra galimybė u?sidėti prailgintą resyverį (kaip tas vadinasi lietuvi?kai neįsivaizduoju) (tai vidurinė dalis tarp korpuso ir vamzd?io, kurioje yra u?rakto rankenėlė).

Trūkūmai:

- Bullpup :ph34r: . Yra vienas įpatumas. Jeigu visdelto AUG?as ?netiko? jūsų rankai ? nieko čia jau nebepakeisi.

- Jokio ?full metal body?. Ginklo korpusas pagamintas i? plastiko. Nors i? tikro tai nėra visi?kas trūkūmas, nes originalas gaminamas lygiai taip pat i? plastiko (ABS). Pagal plastiko kokybę, be jokių i?lygų pirmauja CA (tai mano nuomone), jų naudojamas plastikas labiausiai pana?us į tikro AUG?o plastiką. Vamzdis ir resyveris i? metalo. Korpusas pakankamai tvirtas (tą irgi patikrinau empyriniu metodu, krisdamas ant savo AUG?o visu svoriu (~100 kg) į duobę, galvojau teks pirkt nauja, ot ir ne :ph34r: keli įbrė?imai ir smėlio i? vamzd?io valymas).

Dabar apie kelias AUG?o variacijas.

Viename vietoje optikos matome bėgius. Ant jų galima u?sidėti tokią optiką kokios jūs pats norite, arba kalimatorių. Na, ?eip jau galite dėti bet ką, kas tik ?aus į galvą. Pokemonai būna irgi gra?ūs :) . Juoda spalva. Taktinė rankena lū?ta LABAI lengvai, todėl patartina i?kart pasikeisti į tvirtesnį ?tiftą kurio teks paie?koti arba pasigaminti pačiam, arba tiesiog jos nenaudoti, arba po nulū?imo prisisukti ją izoliacijos pagalbą mirtinoje padėtyje, arba, ką a? ir padariau, nuimti ją visi?kai. Pridūrsiu, kad nuo to nieko neprarandama.

Nuotrauka

 

Steyr AUG A2, Civilian/police ?į AUG?o variant kaip TM taip ir CA ir JG.

Nuotrauka

 

Variantas Steyr AUG A1 Military:

2006 m gavo Airsoft Top Gun Award!

Nuotrauka

 

Alyvinė spalva. Tokia pat lū?tanti rankena.

1,5 karto priartinanti optika (čia turėčiau pridurti, kad kaip gamykliniam daiktui ji visai nebloga, ir netgi patogi taikantis abiem akimis, neu?merkus vienos). Optikos did?iausia trūkumas ? i?mu?ama labia lengvai, nors joje naudojamas stiklas yra gaminamas Swarowski gamykloje (čia net jaučiu kaip kai kurie norės palazdavoti, galit nesivarginti ? ne pats sugalvojau, CA tą skelbė patys per pirmą savo AUG?o pristatyma), todėl patariama ją apsaugot (ai?ku jeigu rankos tam pritaikytos) įdedant polikarbonato įdėklą. Jeigu nutiktu, kad visdėlto netektumėte optikos ? tektu keisti visą resyverį. Did?iausia CA privalumas prie? TM yra plieniniai dantračiai ir nukreipiančioji, todėl darant smulkų pradinį tiuningą galimą pakeisti tik spyruoklę.

 

Nuotrauka

 

Sudėtis:

Gamintojas: Classic Army

Varikliukas: High Torque Motor

Gearbox?as: 3

Ilgis: 805 mm

Auk?tis: 270 mm

Vamzdelio ilgis: 509 mm

HOP-UP: Reguliuojamas

Akumuliatorius: mini arba custom

Metal Flash Hider

Unique Serial Number

Real Gun STEYR ARMS Logo

7mm Oily Steel Bushing Gear Box

 

?is tas apie ardymą.

Pirma mano AUG?o ardymo prie?astimi tapo ne gedimas, o asmeninė savybė - MA?AI. :D Pridūrsiu, kad per pusę metų kuriuos turiu savo AUG?ą, jis buvo valytas tik vieną kartą, tačiau pirkau a? jį jau naudotą, su akumuliatriumi 8,4 V 1250 mAh NiMh ir pakeistu preciziniu 6,04 mm vamzdeliu bei ?hop-up?o? gumytę (u? tai atskiras AČIŪ Dragon), nes ?gimtosios? gumytės yra prastos kokybės ir da?nai atlaiko gan trumpą laiką.

Tam, kad i?imti gearbox?ą u?tenka atsukti 2 var?telius, laikančius plastikinę laikančiąją dalį korpuso gale. Rasti ją nesunku ? nuimam guminį buo?ės ?kam?tį?, i?imam akumuliatorių ir matom tą pačią laikančiąją plastikinę dalį. I?sukam jos var?telius. U?kabinam atsuktuvu ir ją i?imam. Apatinę jos dalis u?kabinta u? korpuso, tačiau nereikia bijoti patraukti stipriau, be jau atsuktų var?telių jos daugiau niekas nelaiko.

Kad i?imti gearbox?ą atsukinėti daugiau nieko nereikia. Taip pat nereikia nieko i?traukinėti ar u?lenkinėti. A? ?iame procese sugebėjau i?rinkti ir atsukti viską ką tik galimą. Dėl savo pačio kvailumo, pamaniau, kad ?nu negali viskas būti taip paprasta?. Imam ginklą u? vamzd?io. Pakeliam jį į vir?ų, taip, kad buo?ė būtu apačioje ir matytusi gearbox?as.

Sekantis ?yngsnis ? sukaupiam visą drąsą, jei darote tai pirmą kartą. :) ATSARGIAI trenkiam korpuso kampu į kokį nors daiktą, geriausiai tinka knyga. A? tiesiog kaliau į ranką. Ranką skaudėjo, bet gearbox?as buvo sekmingai ?i?krap?tytas?. Dar yra kitas būdas i?traukti gearbox?ą ? tiesiog u?kabinti jį kuo nors u? tam specialiai skyrto ir gerai matomo kabliuko gearbox?o gale (kaip ir derą tikram Lietuvos piliečiui, kuris instrukciją skaito tik tam, kad i?siai?kinti ką jis visdėlto sugadino, a? ją radau ir perskaičiau po viso kankinimosi).

Toliau keleta nuotraukų kaip mano taip ir ne mano (kurias pasistengęs radau visa?inio Googl?o pagalbą):

 

Gaiduko įrenginys.

Nuotrauka

 

Korpusas.

Nuotrauka

 

Gearbox?as su nutrauktu laidu (kas gana da?nai pasitaiko tiems kurių rankos auga ne i? ten i? kur turėtu). Ir sulenkta u?tvarėlių spyruoklės laikančioji ? nereikalyngo krap?tymosi ir jėgos naudojimo prie?astis.

Nuotrauka

 

Gearbox?as i? kitos pusės.

Nuotrauka

 

Nuotrauka

 

Kontaktinė grupė.

Nuotrauka

 

Nozlas

Nuotrauka

 

U?pakalinė dalis, po i?siki?imu galima pamatyti tą patį kabliuką.

Nuotrauka

 

Gearbox?o ardymas.

Atidaryti gearbox?ą reikia itin atsargiai, tam kad viskas nei?lakstytu i visas puses, kai atidarymo metu atsileid?ia spyruoklė. Kaip matoma nuotraukoje auk?čiau, gearbox?as neturi kitų versijų gearbox?ams budyngos skylutės, per kuria galima iki?ti atsuktuvą ir prilaikyti spyruokle, kad pastaroji nei?draskytu visų vidurių (o mano atveju dar ir sudau?ytu neatsargiai ?alia pastatyto ką tik pradėto alaus butelio :ph34r: ). Per pusė metų mano pri?audytų BBs?ų priskaičiavau apie 3000-4000. Viduje gearbox?as kaip ir dera i?teptas ka?kokia neai?ke balta mase. Yra ka?kokių dro?lių :blink:o_O .

 

Nuotrauka

 

Plieniniai dantračiai atrodė kaip nauji.

Gearbox?as i? vidaus

 

Nuotrauka

 

Varikliukas be jokiu markiruociu. Priver?tas dviem per trumpais var?tukais.

Nuotrauka

 

Spyruoklė ir pistonas. Viskas sutepta tuo pačiu baltu neai?kiu tepalu. ?ioje nuotraukoje ant piston galvutės trūksta gumytės. Kaikuriuose TM AUG?uose pasitaiko neprapučiami pistonai, CA visi prapučiami ir dar su metaliniu pirmuoju dantuku .

 

Nuotrauka

 

?ioje nuotraukoje (primenu, kad tai nėra mano gearbox?as) matosi pajuodavimai, tas nutinka dėl per didelio sutepimo kiekio, kai sutepimo masėje prisirenka dulkių ir nuo trinties ji pradeda svylt, ginklo veikimui tai neturi didelės įtakos, bet sukelia nemalonų kvapą ir yra tiesiog nemalonus faktas.

Nuotraukoje apačioje matome gedimą kuris gali nutikti tik TM gamintiems AUG?ams, kurie turi platikinę kreipiančiąją, CA kreipiančios metalinės. Turiu pridurti, kad nulu?ti plastikinė kreipiančioji gali ir netiuninguotam ginkle. Da?niausiai tai ? gamyklinis brokas. Klijuoti manau, nėra reikalo, nes kreipiančioji vistiek atlaikytu tik keleta ?aidimų. Tenka pirkti naują.

 

?alia kreipiančiosios ? i?kritusi piston galvutės gumytė.

Nuotrauka

 

CA gaminama standartinė kreipiančioji.

Nuotrauka

 

Asmeni?kai a? nelabai linkęs eksperimentuoti su ?aislais kainuojančiais vir? 1000 litų (nors ir susigūnd?iau pats dėti tiuningą, ramindamas savę, kad karys turi ?inoti savo ginklą), bet yra ?monių, gailinčiu prakaitu u?dirbtų pinigėlių naujoms geresnėms detalėms ir tiuninguojančių detales patys, kaip ?tai čia parodytas ?patobulintas? pistonas su i?gre?tomis skylutėmis, kad geriau ventiliuotusi.

Nuotrauka

 

Paai?kinsiu, kad ventiliacija reikalinga tam, kad suspaud?ant orą per ventiliacijos skylutes patekęs oras stipriau prispaustu pistono galvutės gumytę, taip padidinamas vakuumas tarp pistono galvutės ir cilindro, ?tai jums + 10-15 fps .

 

Pradedam surinkinėti gearbox?ą. Svarbu sudėti viską taip kad dantračiai tvirtai stovėtu savo vietose ir nebūtų jokių ?vaik?čiojimų?. Atliekame taip vadinamą ??imingą?. Trumpiau ? pridedam tarpinių ten kur reikia. Ar jų tikrai reikia galima suprasti sudėjus dantračius į vietas ir u?darius gearbox?ą.

Nuotrauka

 

Tada paspaud?iam atsuktuvu ar kuo nors a?triu dantračių laikančiąsias ir matome ar dantratis stovi savo vietoje tvirtai ar turi laisvumą. Su ?imingu patarčiau ne persistengti, nes jei gearbox?as bus per daug suspaustas i? to irgi nieko gero nei?eis, bus per didelė trintis ir dantračiai gali kabintis, ko pasekoje teks juos keisti dėl sulū?usių dantukų.

Nuotrauka

 

Negailėkite laiko susukinėjant kiekvieną kartą var?telius. Tai da?niausia klaida kurią daro pradedantys ?ardytojai?. Kai suspaudi rankomis ? viskas sukasi ir veikia, kai suver?i var?tais ir įstatai, gearbox?as neveikia, motoriukas nesisuka ir laidai su akumuliatorium kaista, arba ?audo labai lėtai. Sudėjai ? susukai ? patikrinai, i?ardai ? įdedi kitą dalį. (u? pamoką ačiu Gedui ir Jurkui ? patikėjau i? 3 karto) .

 

Bet tarkim, kad viską sudėjom tvarkingai ir viskas veiks. Dedam pistoną taip kaip jis turėtu stovėti.

Nuotrauka

 

Sudedam, susukam, pasukinėjam, vaik?to lengvai ? tinka.

Kai viskas paruo?ta surinkimui, liko svarbiausi dalykai kuriuos butinai reikia atlikti. I?imam visus dantračius ir sutepam (prie? tai ai?ku juos kruop?čiai i?valius).

Nuotrauka

 

Tą patį darom su cilindrų. Jam sutepti siūlyčiau naudoti Systema firmos sutepimą.

Nuotrauka

 

Ir tą patį darom su pistonu.

Nuotrauka

 

Nepamir?kime sutepti griovelių kuriais vaik?to pistonas gearbox?e.

Nuotrauka

 

Viską sudedam į savo vietas ir u?darom gearbox?ą.

Nuotrauka

 

SVARBU sudėti sektorinį dantratį taip kaip parodyta paveikslėlyje, dantukais į apačią, kitu atveju dantratis gali neu?traukti arba ne pilnai u?traukti pistoną ar net sulau?yti jo dantukus.

Nuotrauka

 

Įdedame spyruokle viską u?darome labai atsargiai, kad nei?lakstytu, prilaikome viena ranka spyruoklę ir cilyndrą per gearbox?o angą ir u?dedam kita ranka kitą gearbox?o pusę. U?sukam var?telius. Prijungiam akumuliatorių. Patikrinam, viskas veikia gerai ir nepriekai?tingai. Man dedant 120 tiuningą, pirmą kartą gearbox?as i?davė vieną vienintelį THU ir sustojo, toliau sekė DAUG DAUG ardymų, kol nei?siai?kinau, kad sudegė saugiklis (fūzas) (per durną galvą gearbox?as buvo i?ardytas ir sudėtas N-kartų), tada sekė sujungimas be jo, nuo ko pradėjo kaisti akumuliatrius, kaip veliau i?siai?kinau jis buvo per silpnas, kad įtemptu 120 spyruokle (gerai kad nesudegė). Po akumuliatoriaus keitimo ? viskas veikia tobūlai.

 

TM privalumas ? stori laidai, dėl kurių bijoti nereikia, CA laidai yra plonesni todėl buvo pakeisti į storą vielą.

 

Tam, kad tilptu į buo?ę didesnis akumuliatorius reikia "patobulinti" gearbox?ą laikančią sienelę vat taip:

Standartinė sienelė

Nuotrauka

 

Pjųvio vieta

Nuotrauka

 

Taip atrodo po "patobulinimo"

Nuotrauka

 

 

VISOS NUOTRAUKOS YRA PAIMTOS I? ĮVAIRIŲ TINKLALAPIŲ (todėl kad a? fotiko neturiu).

 

 

Jei ka?kur suklydau - pra?au pataisyti, taip pat malonu i?girsti jūsų nuomonę ir kritiką kas yra blogai!

 

Sekantis - AK74 ICS.....

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Taip, tas pakeiciau, dar 2 ver gearboxas parodytas nuotraukose kur reikia sutepti ir sekancioje, tiesiog geriau vaizduojanciu ta nuotrauku neradau.

 

Reiks visdelto pirkt fotika :) su M14 ataskaita irgi nesamone isejo, o dar laukia ARMY L85A1 dantraciu keitimas ir ICS AK74 vamzdelio ir dantraciu keitimas.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in



Prisijunkite dabar
 Share

×
×
  • Sukurti naują...