Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Projektas „Džagernautas“


botanik
 Share

Rekomenduojami pranešimai

Bendra koncepcija, techniniai duomenys:

 

Džagernautas, - tai sunkiai ginkluotas, sunkusis šturmuotojas (dar kitaip gali buti vadinamas Tankas), su praktiškai nepažeidžiamais šarvais. Kompiuterinių žaidimų populiarus personažas (taipogi analogas neretai naudojamas išminuotojų), mėgiamas žaidėjų „LARP'erių“.

 

Neatsižvelgiant į gėsmingą išvaizdą ir duomenis, vis gi yra žaidybinis personažas, kuris turi savo silpnąsias vietas.

 

Kostiumas ir jo įranga praktiškai paruošti šratasvydžio žaidimui. Norėtusi su žaidėjais aptarti tam tikrus elementus. Į kritiką ir pageidavimus bus atsižvelgta.

 

 

Kai kostiumas užsivelkamas, jis apsaugo žaidėją nuo pataikymų, šarvais pridengta virš 90%  žaidėjo kūno. Testai parodė, kad šūvis iš 4 metrų  (134 m/s su 0.2g šratais), žalos nepadaro, žaidėjas perneša pataikymą pakamkamai komfortiškai.

 

Kostiumas uždengia torsą, galūnes, bei galvą. Šalme naudojamas aktyvus operatoriaus vėdinimas.

Taipogi, judant girdimas mechanizmo veikimo garsas, kuris gerai girdimas ~ 20m spinduliu.

 

 

 

Džagernauto nukovimas:

 

Ant šarvų nugaros randasi maitinimo/valdymo blokas, kuris ir yra silpnoji vieta. Džagernautas skaitomas išvestu iš rikiuotės, tik tuomet kai pažeidžiamas šis blokas. Pažeidus bloką (jis sujungtas su prietaisu, paleidžiančiu dūmus), iš Džagernauto pradeda sklisti dūmai, jis sustoja, kas reiškia, kad kovinių veiksmų jis tęsti nebegali.

 

Džagernauto taisymas:

 

Pažeidus valdymo bloką, operatorius išsikviečia techninio aptarnavimo komandą, kuri išsiveža Džagernautą remonto darbams. Pakeitus valdymo bloką nauju, operatorius gali vėl gįžti į mūšį.

 

 

Esminiai kostiumo elementai:

 

Pats kostiumas, šalmas, šlangos, kabeliai bei egzo skeletas labai apsunkiną judėjimą bet kokiais paviršiais. Džagernauto judėjimas labai lėtas, matomumas – labai ribotas, galvos sukioti į šonus praktiškai neįmanoma, norint apsisukti arba apsižvalgyti reikia sukti visą kūną. Garsiniai ėjimo, bei kitokie efektai gali būti pakeisti priklausomai nuo situacijos ir scenarijaus, taipogi gali būti atjungti visiškai.

 

Visa tai yra bazinės kostiumo funkcijos bei galimybės, jos gali būti tobulinamos, ar net pakeičiamos, taip pat gali būti pridedamos naujos funkcijos.

 

Norėtusi išgirsti žaidėjų nuomonę, pageidavimus ar net pasiūlymus. Kostiumas šiuo metu bandomas atsparumui, pataikymais iš kelių ginklų vienu metu.

Pasistengsiu atsižvelgti į visų jūsų pageidavimus ir kritiką, kiek leis galimybės.

 

Žaidimas bus anonsuotas per artimiausias savaites, šioje temoje.

 

Dėkoju už patarimus ir pagalbą !

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Projektas skamba labai šauniai ir vilioja išmėginti. manau jog tik praktiškai išmėginus šarvus su vienu ir kitu žaidimo tipu bus galima įvertinti kostiumo pliusus ir minusus.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Tokio projekto jau būta. Vadinosi Ignalinatorius. Labai smagus personažas. Buvo atlikta RAP komandos ir Olego. Bėda, kad pataikymas bus ne vienas. O tūkstančiai. Ir kiek girdėjau pataikymai pradeda užknisti. Klausimas - o kokie ginkuotę neš tankas. Kitur jis neša sunkią ginkluotę, kas numatyta čia?

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Zaidimu scenarijai ir taip labai idomus. Galvoju kad cia butu geras papildomas elementas kuris komandu veiksmus privers siek tiek daugiau galvot taktiskai ir klausitis vadu. Del techniniu dalyku kaz ka sunku pasakyti, @artikzas teisingai pasake, turetu buti tas blokas kuo mazesnis. Kad galima butu pataikit, bet sunkiai. :)

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in



Prisijunkite dabar
 Share

×
×
  • Sukurti naują...