Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Be būgnų ir trimitų_2


Pacifistas
 Share

Rekomenduojami pranešimai

Sveiki, daug ka pasakem per bendrą brifingą po žaidimo.

 

Atvykimas iš vakaro - OK.

Brifingai - OK

Komandos (pusės) vakarinis brifingas ir veiksmu plano sudeliojimas - OK

Ryte - viską pakartojom OK.

Nešaudėm - OK.

 

Minusas tas kad mės neatidžiai perskaitem bendra situacijos planą ir pražiopsojom vieną konteinerį. Išvada: dabar visada bus askirtas žmogus kuris skaitis viską atskirai nuo komandos.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Pagaliau atsirado laiko parašyti ataskaitą.

 

Eigą jau aprašė Deiviux. Kažkiek papildysiu savo komentarais ir pastebėjimais.

 

Mūsų misija buvo perimti palydovo branduolinį užtaisą. Iš „štabo“ įsakymo žinojome susitikimo vietos koordinates (kaip vėliau paaiškėjo preliminarias), susitikimo laiką ir susitikimo pusių ryšio atpažinimo procedūras ir ryšio kanalą. Per įsakymą gavome du topo žemėlapius, vienas iš jų orientacininkų.

 

Gavę įsakymą, puolėme visi kartu kurti galimas strategijas misijai įvykdyti. Galiu pasakyti, pats procesas gavosi neblogas, Shadows‘ai gerai įsijautė ir prisidėjo. Išanalizavus susitikimo vietos reljefą iš žemėlapio, iš galimų planų pasirinkau variantą, pagal kurį susitikimo vietoje arba šalia paslėpsim slapuką, kuris priklausomai nuo susitikimo eigos arba informuos apie užtaiso judėjimo kryptį po sandėrio, arba bandys sukelti sąmyšį susitikimo metu, kad išprovokuotų susišaudymą tarp pirkėjų ir pardavėjų (kaip paaiškėjo vėliau, pirkėjai buvo numatę padėti pardavėjams atmušti galimas provokacijas).

 

Naktis, kaip parašė Deiviux, buvo linksma. Po kokių 2 valandų miego kėlimasis 7 ryto. Pasiruošimas, skuboti pusryčiai, bandymas paruošti pilną įsakymą. Įsakymui palikau akivaizdžiai per mažai laiko, dėl to jis gavosi nekokybiškas. Išjudam beveik kaip nurodyta, 10:10.

 

Iš pirmo žvilgsnio nesudėtingas maršrutas iki susitikimo vietos pavirsta kiek sudėtingu. Tradiciškai randame daugiau kelių nei yra žemėlapyje, tačiau maždaug po valandos pasiekiame planuotą tašką pagal nurodytas koordinates, bet šėryklos jame nerandame. Klaidingai manydamas, kad tai visgi yra mūsų taškas, pradedam jo žvalgybą. Žvalgybos metu randame šėryklą.

 

Susitikimo vieta atrodo visai kitaip nei žemėlapyje. Tikėjomės atviro lauko ir kalnų, gavome mišką lygioje vietoje. Spaudžiant laikui priimu, kaip vėliau paaiškės, lemiamą sprendimą. Nusprendžiu, kad susitikimo vietoje palikti slapuką su sąlyga, kad jis kažką pamatys, reikštų pasmerkti jį mirčiai. Dėl to atsisakau pradinio plano. Pagal naują planą, padarome pasalą ant kelio apie 100 metrų į vakarus nuo susitikimo vietos, tikėdamiesi, kad savimi pasitikintys sukilėliai, kurie pagal situaciją kontroliuoja teritoriją, ateis būtent keliu. (Priešas atėjo mišku). Paruošiam atsarginį planą, pagal kurį net nesutikę priešo galėtume greitai išsivynioti susitikimo vietos puolimui, jeigu ten prasidėtų konfliktas tarp pirkėjų ir pardavėjų.

 

Nuolat klausėmės priešo ryšio kanalo, per kurį turėjo susisiekti pirkėjas ir pardavėjas, tačiau taip nieko ir neišgirdome (kaip paaiškėjo vėliau, ryšys buvo, bet mes jo nepagavome). Nieko nepešę pasaloje, apie 1415 nusprendžiu ją nutraukti ir judėti link susitikimo vietos. Na o toliau viskas vyksta labai greitai. Trumpas Senio kontaktas su priešu, vėl atsitraukimas, bijant stambaus kontakto, persigrupavimas, naujas priartėjimas prie vietos ir informacija apie žaidimo pabaigą. Užtaisas buvo parduotas žaibišku greičiu, o mūsų trumpas kontaktas pasirodo net paskatino pardavėjus greičiau parduoti.

 

Žaidimo pamokos man – užduoties objektą reikia stebėti bet kokia kaina, net rizikuojant karių gyvybe. Bendrai reikia labiau rizikuoti ir būti agresyvesniam sprendimuose.

 

Žaidimo pliusai:

- Pats žaidimo stilius/formatas yra didžiausias pliusas;

- Atskiros pusių bazės ir brifingai;

- Įdomi teritorija;

- Žaidimo scenarijus (man pliusas pats sumanymas, nors ir ne viskas įvyko kaip tikėjosi GM).

 

Pastabos ir galimos rekomendacijos dėl žaidimo:

- Brifingo laikas mūsų pusei. Pagal scenarijų, mes šeštadienį turėjome išjudėti pirmieji, mūsų užduotis gan sunki, tačiau brifingą gavome paskutiniai. Gal galima pabandyti padaryti žaidimą šeštadienį-sekmadienį, kad išvengti vėlavimų ir darbo savaitės nuovargio. Arba kita alternatyva – išsiųsti įsakymus pusių vadams ketvirtadienio vakare.

- Du žemėlapiai. Mane tai suklaidino. Užtektų vieno – orientacininkų.

- Jeigu scenarijus sugalvojamas suktas, žaidėjams reikia ne užuominų, bet konkrečių nurodymų. Kalbu apie pusių vadų charakterių apibūdinimus ir veiksmus.

- Žaidėjų neatvykimas. Orgai nekalti, kad nemažai užsiregistravusių neatvyko. Nesuprantu, kam tada registruotis, nors suprantu, kad būna įvairių situacijų. Nesakau, kad pasikeistų žaidimo rezultatai, bet jeigu mūsų būtu tiek, kiek planuota, mano sprendimai būtu kitokie.

- Netikslumai įsakyme. Tai kažkiek blaškė, ypač naktį.

- Pirotechnika. Tikrai „pagyvintų“ susitikimo vietą ir suteiktų netikėtų/tikėtų posūkių.

 

Laukiam sekančių, šios serijos žaidimų.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Tai gi, mano kaip sukileliu vado pasisakymas:

Pimojo brifingo metu neatsiradus savanoriui uzimti vado vietos, pasisiuliau as, kaip paskui paiskejo, galejau ir patyleti, nes butent nesitkejau kokio kruopstaus ir atsakingo kovinio isakymo rasymo ir isdestymo savo kariams, kas tapo ganetinai sudetinga, bet kolegu pagalba buvo paversta, mano nuomone, i kazka pakenciamo.

Nerasysiu tiksliu laiku, nes ju nesekiau. Naktis: isakymo rasymas, zemelapio ir judejimo marsruto analyzavimas, sudarymas. Visa tai dariau vienas, nes nusprendziau duoti kietiem pailseti. Tai ir buvo didziausia mano klaida, kaip zmogus bet karines patirties, per mazai konsultuotasi.

Rytas: Kelimasi, parisuorimas, isakymo perdavymas,Buvo nuspresta jog radijo rysiu tarpusavyje nesinaudoja, del pasiklusymo galimybes.

Apsvarstyti keli apsikeitimo variantai. Taikus apsikeitimas, nuvyke i sustikimo vieta ir uzeme pozicijas turejome laukti pasirodanciu pirkeju, po atpazinimo turejom isileisti i musu saugoma susitikimo vieta, tavrkingai ivykus sandoriui draugiskai issikirtyti, priesingu attveju, po sutartinio zenklo, pirkejus susaudyti ir pasiimti pinigus ir kura.

Kolegu patarimu padarom treniruote. Dar siektiek laiko paskutiams pasiruosimams.

Isjudam (pagal scenariju antri), judam tyliai ir neskubedami (pagal scenariju turejo buti atvirksiai) vieno sustojimo metu, suzinojus kiek valandu: 13.30 o mes dar tik pusiaukelej... nespesim laiku... toliau zingsinis siektiek paspartinamas... 13.55 susiekiu per racija su pirkejais, spec pajegos kaip zinia pokalbio neisgirsta, suzinau kad pirkejai jau vietoj, kas yra viska priesingybe musu planui. Priarteja prie nurodytos vietos uzsiimame pozicijas, nusiunciam zvalgus iekoti sutartos vietos ir pirkeju, uzmezgamas kontaktas. Paliekamas vienas zvalgas stebeti situacijos, kas veliau leme gan ilga laukima, nes neturejome rysio su paliktu zmogumi. Veliau suzinoju kad prekeivei nori apsikeisti taikiai, viduryje proskynos. Nusiustas pirmas burys uzimti seryklos, anrtas-apeidijo is toliau,nesits atominiu kuru, ko pasekoja buvo nusautas vienas karys. Isgirdus suvius, viskas ivyko zaibiskai. Apsikeitimas vyko be jokiu derybu, neatkreipiau demesio net i pinigu spalva, nors pries tai buvo ne karta mineta, kad atkreipti demesi i pinigus.

Bet kadangi mum liko vienas konteineris didelio nusivylimo nejauciame. Antras burys liko sekti pirekeju ir pasiimti parduota konteineri, taciau tai nebuvoo ivykdyta.

Apibendrinus zaidimas tikrai vykes, manau daug ka duoda vienos gyvybes taisykle, kai zmones istikruju nenori "zuti" Kliuvo tik daug laisvo

Galima butu is anksto paskirtiems vadams, pateikti uzduotis, ir uzduominas kaip jas vykdyti, kad butu daugiau laiko pasiruodimui.

 

Ir pabaigai Padeka uz gera zadima ir igyta patirti.

RESITANCE

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Na, galu gale ir aš susidėliojau.

Ataskaita apie žaidimą 2012-10-05_Be būgnų ir trimitų-2_Purvini ir pavojingi

 

Vietovė: Mačiūnų miškas, Prienų rajonas. Vietovė labai kalvota, sausa.

 

Legenda buvo testinė, toliau rutuliojosi situacija, pradėta pirmoje serijoje.

 

Koks tas palydovo ir apskritai, kompaktinis, mobilus branduolinis įrenginys, galima paskaityti čia

http://lt.wikipedia.org/wiki/Radioizotopinis_termoelektrinis_generatorius

http://www.u235.ru/node/8 (rusų kalba, daug nuorodų į oficialius dokumentus).

http://www.e-bike.com.ua/viewarticle/id/82/ (rusų kalba, yra kažkiek foto).

http://www.e-bike.com.ua/apanel/images/image/image/statya_id82/SNAP.jpg

 

Žaidimo eiga.

Trumpai, kokią informacija turėjo žaidybinės grupės.

--------------------------------------------------------

Sukilėliai (jie ir pardavėjai, jie ir :) „sukos“ (šaukinys radio ID)). Vadas – Aversas (Resistance).

Rinktinė grupė - Žaibai rangers,Resistance, S2, 10th Group.

 

Situacija.

2012 metų rugpjūčio 3 d. 01 val. stambios palydovo nuolaužos nukrito mūsų kontroliuojamoje Kazliambijos dalyje. Surastas fragmentas su energetiniu palydovo įrenginiu.

Iš energetinio įrenginio išimtas branduolinis kuras (žinoma, realybėje tai nerealus dalykas. Pas sukilėlius tiesiog nebūtų reikalingos įrangos ir pan., na, galu gale ir žinių).

Per tarpininkus pasiūlyta parduoti suinteresuotiems asmenims.

Š.m. spalio 06 diena vyks susitikimas dėl sandorio.

 

Užduotis

Įvykdyti sandėrį, parduodant konteinerius ir saugiai atsitraukti su gautais pinigais į savo stovyklą. Esant kokiai nors provokacijai iš pirkėjų pusės ar jiems pasirodžius įtartiniems – juos sunaikinti ir perimti pinigus.

--------------------------------------------------------

Samdiniai (jie ir teroristų grupė, jie ir pirkėjai, jie ir „terkos“). Kardo rinktinė. Vadas - Echo One.

Kardo rinktinė, l/s Liūtas.

 

Situacija

2012 metų rugpjūčio 3 d. 01 val. stambios palydovo nuolaužos nukrito sukilėlių kontroliuojamoje Kazliambijos dalyje. Gauta informacija, kad vietinių sukilėlių grupė surado fragmentą su energetiniu palydovo įrenginiu.

Iš energetinio įrenginio išimtas branduolinis kuras. Per tarpininkus susisiekta su mumis ir pasiūlyta įsigyti kuro. Š.m. spalio 06 diena sandoris įvyks Kazliambijos teritorijoje, sukilėlių kontroliuojamoje teritorijoje.

 

Užduotis

Įvykdyti sandėrį, nuperkant konteinerius ir saugiai atsitraukti su įsigytais konteineriais į evakuacijos tašką. Esant kokiai nors provokacijai iš pardavėjų pusės ar jiems pasirodžius įtartiniems – nutraukti sandėrį ir atsitraukti.

--------------------------------------------------------

SF (jie ir SF :D ). Vadas – Alberto (Vanagai).

Rinktinė grupė: Vanagai, Shadow stalker, Racunai, l/s Deivux.

 

Situacija

2012 metų rugpjūčio 3 d. 01 val. stambios palydovo nuolaužos sukilėlių kontroliuojamoje Kazliambijos dalyje. Gauta agentūrinė informacija, kad vietinių sukilėlių grupuotė surado fragmentą su energetiniu palydovo įrenginiu.

Iš energetinio įrenginio išimtas branduolinis kuras. Sukilėlių grupuotės atstovai per tarpininkus susisiekė su teroristais ir pasiūlė įsigyti kuro.

Š.m. spalio 06 diena sandoris įvyks Kazliambijos teritorijoje, sukilėlių kontroliuojamoje teritorijoje.

Gauta informacija apie susitikimo vietą, laiką ir atpažinimo procedūras.

 

Užduotis

Perimti konteinerius su branduoliniu kuru ir juos evakuoti.

--------------------------------------------------------

Kiekvienai grupei taipogi buvo duota reikalinga informacija apie tai, kur turi trauktis po užduoties atlikimo, reikalinga ID informacija, ir šiek tiek priešo (vadų ir apskritai grupės) apibudinimas.

 

Bendra žaidimo schema buvo prognozuojama sekanti:

1 galimas eigos variantas:

Sandoris vyksta sklandžiai, SF nuseka paskui pirkėjus ir perima konteinerius.

Santykis ir netikėtumo faktorius tai leido.

2 galimas eigos variantas:

Įvyksta konfliktas sandorio metu. SF įsijungia į festivalį paskutinių momentų, pabaigia pradėtą darbą ir perima konteinerius.

 

Pirminiame etape, kada grupės bandė modeliuoti galimas veiksmų situacija, viskas atrodė gražu ir tinkama linkme.

Pirmi pagal laiką išjudėjo SF. Buvo planuojama, kad jie galėtų normaliai išsižvalgyti vietovę ir tinkamai pasirengti. Deja, gaila, kad SF vadas vietovėje pakeitė pirminį planą, ko pasėkoje kardinaliai pasikeitė ir visą eiga.

Kažkur po 2 val. po to, kaip išjudėjo SF, pajudėjo ir sukilėliai. Nors pagal legendą jie buvo savo kontroliuojamoje teritorijoje, deja, pasirinko labai jau vingrų maršrutą ir prie susitikimo vietos priartėjo paskutinėji.

Pirkėjai-teroristai išjudėjo paskutinieji, valanda vėliau, nei sukilėliai. Maršrutas buvo parinktas toks, kad sugebėjo priartėti prie susitikimo vietos pirmieji ir pasirengti. Deja, vėlgi, pagal legenda būdami svetimoje teritorijoje, taip nesijautė, judėjo keliais ir ...

Nors visos situacijos buvo rengiamos sukelti galimas provokacijas (per individualius aptarimus užuominos į galimus elgesio modelius, vadų charakteristikos, galu gale, negaliojančių pinigų pakišimas), deja, nieko nepavyko.

Kaip jau ne kartą forume buvo šnekėta – ar reikalingas LARP žaidimuose ar ne. Mano nuomone, kuo daugiau žmonės bando larpinti (ne bukai maivytis, kaip dažnai būna, o būtent bandyt įsijausti į rolę, charakterį ir pan.) bent kokio pobūdžio žaidimuose, tuo daugiau auga bendra žaidimo kokybė ir gerėja vidinė atmosfera.

Geras pavyzdys buvo pirkėjų vado elgesys. Pagal atsiliepimus, sugebėjo šypsenėlėmis užhipnotizuoti pardavėjus ir bandė švaistyti pinigais, papirkinėdamas ar bandydamas papirkinėti pardavėjus. Beje, normaliomis sąlygomis už tokius pokštus butų staigiai nukentėjęs ne tik pirkėjas, bet ir pardavėjų atstovai. Gavosi taip, kad vieni bandė įsijausti į roles, o kiti buvo tik gana pasyvus stebėtojai.

Tai tiek trumpai. Smulkiau apie kiekvienos pusės eiga buvo parašyta pusių atstovų. Ypatingai pirkėjų atstovų :D.

 

Problemos.

1. Manau, viena iš pagrindinių problemų – ne visi žaidėjai bando persijungti į kitokį žaidimo stilių ir toliau elgiasi, kaip įpratę kituose žaidimuose.

Tai ir vaikščiojimas keliais, keliamas triukšmas, apranga, kuria sunku maskuoti ir pan.

2. Neatidžiai skaitomi organizatorių pateikti įsakymai. Dėl to praleidžiama svarbi informacija, kas eigoje atsiliepia rezultatams.

3. Arba visai neskaitoma, arba skaitoma atmestinai rekomendacijos ir taisyklės.

Stovyklavietėje ginklai su dėtuvėmis. Bandymas šaudyti testuojant ginklą tiesiog iš stovyklos, o ne nurodytoje vietoje. Pirotechnika pateikė apžiūrai tik vieną komandą.

4. Vadai, rengdamiesi užduotims, mažai arba visai nebando pasinaudoti organizatorių pagalba. Nors ne kartą buvo pasakyta – klausti, tartis, jei yra poreikis.

5. Mažoka savitarpio pagalba. Nėra normalios pagalbos vadams iš kitų žaidėjų pusės, kuriant operacinius planus. Operacijos sukūrimas – vienas iš žaidimo elementų.

6. Visi užmiršta, kad žaidimo formatas - milsimas. :D Nuolatiniai nusiskundimai, kad mažai miego, neužtenka laiko pasiruošti ir pan.

Bet juk realybėje panašiai ir būna – mažai laiko, miego trūkumas, netiksli informacija.

Norim realybės – bandom ją pajusti.

 

Tai tiek apie patį žaidimą.

 

Keli atsakymai-paaiškinimai, kodėl.

 

Pasiulymas butu ateiciai, kad "suckos" ir "terkos" taip lengvai verslo neprasuktu, sugalvoti plana "B". T.y. numatyti ir toki atveji, jei iviktu greitas sandoris ir evakuacija.

Mes bandome , pagal galimybės, modeliuoti kiek galima realistiškesnes veiksmų situacijas. O jei, pvz. pirkėjas staiga bando grįžti ir pareikšti pretenzijas .... kuom jis rizikuoja??

Kaip jau minėjau, bandėm modeliuoti ir A ir B planus. Nesuveikė :D.

Jei bus numatyti kažkokie išankstiniai.. :) „B“ planai, tai jau nesiderins su formato principais – viskas vyksta taip, kaip suplanavo dalyviai, o ne organizatoriai.

 

Gal galima pabandyti padaryti žaidimą šeštadienį-sekmadienį, kad išvengti vėlavimų ir darbo savaitės nuovargio. Arba kita alternatyva – išsiųsti įsakymus pusių vadams ketvirtadienio vakare.

Pasirinktas variantas penktadienis-šeštadienis tam, kad po žaidimo liktų laiko pasirengti ateinančiai :D darbo savaitei.

Jei įsakymus sužinos visi iš anksto, tai prapuls tam tikras netikėtumas, pasirengimo stresas ir t.t., kas yra sudėtinė žaidimo dalis.

 

Jeigu scenarijus sugalvojamas suktas, žaidėjams reikia ne užuominų, bet konkrečių nurodymų. Kalbu apie pusių vadų charakterių apibūdinimus ir veiksmus.

Jei bus tikslus nurodymai, tai nebebus jau pačių žaidėjų interpretacijų. O čia juk rezultatas priklauso nuo požiūrio, supratimo, noro ir t.t.

 

Ir baigiant.

Dėkui visiems sudalyvavusiems.

Atskiras dėkui Aversui, kad sutiko vadovauti grupei, nes visi kiti atsisakė.

Pagarba Deivux – kaip šviežiam :D šiame hobyje, pasirodei puikiai.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

  • 5 months later...

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in



Prisijunkite dabar
 Share

×
×
  • Sukurti naują...