Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Rekomenduojami pranešimai

7255e63a0d07f1bdd8017868b201bb24.jpg

 

Bendra žaidimo informacija

 

Renginio organizatoriai: DEEPSAND.ORG

Partneriai: AIRSOFTGAME.LT

 

https://www.stalker.events/

 

Žaidimo data : 2018-05-24 /27

Atvykimas ir registracija   :2018-05-23 nuo 17:00 iki 21:30

Žaidimo vieta  : Apleista vidutiio nuotolio atominių raketų paleidimo bazė „Kelmai“

http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=540688;6110395;Pa%C5%BEym%C4%97tas%20ta%C5%A1kas;&xy=540667,6110353&z=10000&lrs=vector,hybrid_overlay,vector_2_5d,stops,zebra

Žaidimo koordinatės :

540569, 6109877 (LKS)
55.122918, 24.636029 (WGS)
55° 7' 22.51", 24° 38' 9.7" (WGS)

Žaidimo tipas :  (Airsoft 40% LARP 60%)

 

 

 

Reikalavimai dalyviams  :

1.      Šratasvydžio supratimas ir patirtis

2.      LARP stiliaus žaidimo supratimas

3.      Supratimas apie STALKER tipo žaidimą. (post apo ar survival)

4.      Atitinkama apranga, priklausomai nuo pasirinktos žaidimo frakcijos

5.      Raudona liemenė (automobilinė)

6.      Mobilus įrenginys (telefonas) su Android operacine sistema 4,1 ir didesne.

7.      Apsauginiai akiniai.

8.      Pakliūti į žaidimą reikia turėti bent pistoletą.

9.      Dujokaukė arba uždaro kvėpavimo sistema (gali būti savadarbė)

10.   Laisvieji stalkeriai privalo turėti bent vieną konteinerį artefaktams  (vidiniai išmatavimai  15x10 cm)

11.   1 L talpą vandeniui.        

12.   Maistas viso žaidimo laikotarpiui  (galima bus palikti automobilyje)

13.   Praeiti žaidimo testą.

14.   Laikytis LSB nustatytų žaidimo taisyklių ir ginklų limitų reikalavimų.

15.   Racija ir radio ryšio taisyklių žinojimas.

 

Rekomendacija dalyviams :

1.      Atsivežti „degtinės“ ( degtinė-0,5 L mineralinio buteliukas su lipduku degtinė.)

2.      Rekomenduojama turėti palapinę, miegmaišį ar turistinę lovą)

3.      Rekomenduojame turėti indus maisto gamybai (laužavietės bus įrengtos)

4.      Turėkite papildomus batus ir drabužius (teritorija drėgna, galite sušlapti)

5.      Rekomenduojame turėti pilną veido apsaugą.

6.      Turėkite su savimi bent vieną powerbanką. Pasikrauti įrenginius galima bus saugiose lokacijose.

7.      Rekomenduojame turėti telefonų laikiklius ant rankų.

 

Dalyviams draudžiama :

1.      Draudžiama tyčiotis iš žaidėjų ar jų aprangos ar veiksmų..

2.      Organizatorių reikalavimų nepaklusimas gali baigtis šalinimu iš žaidimo.

3.      Draudžiama triukšmauti ar garsiai leisti muziką palapinių miestelyje ar miego zonose.

4.      Bet koks smurto naudojimas prieš kitus žaidėjus bus baudžiamas šalinimu iš žaidimo.

5.      Bet kokie nesutarimai turi būti sprendžiami su organizatorių pagalba.

6.      Nepatikrinto ginklo naudojimas žaidime.

7.      Draudžiama naudoti bet kokią pirotechniką. (Pirotechniniai gaminiai bus išduodami organizatorių)

8.      Draudžiama savavališkai kurti laužus žaidimo teritorijoje.

9.      Draudžiama  imti ar perkelti daiktus pažymėtus žaidimo organizatorių.

10.   Viso žaidimo metu draudžiamas bet koks nežaidybinio transporto judėjimas teritorijoje.

11.   Draudžiama šaudyti ar mėtyti daiktus į dronus, malūnsparnį ar artefaktus.

12.   Žaidimo metu draudžiama naudoti  blyksėjimo funkciją žibintuvėliuose

13.   Draudžiama naudoti  ginklus neturint ginklo žetono.

14.   Viso žaidimo metu galima bus naudoti tik organizatorių šoviniais (BBS‘ais) (negalioja kariškiams)

15.   Griežtai draudžiama šaudyti į monstrus iš tam neskirtų ginklų, jeigu jūsų nepuola arba neturite užduoties sumedžioti monstrą.

 

Organizatorių pareigos :

1.      Žaidimo teritorijos paruošimas žaidimui.

2.      Bio tualetai.

3.      Dušas

4.      Organizatoriai organizuos žaidimo taisyklių žinojimą.

5.      Bendrų klausimų sprendimai.

6.      Pirmosios pagalbos suteikimas

7.      Rūpinsis žaidimui reikalingos įrangos buvimu.

8.      Organizatoriai išduos  žemėlapius ir orentyrus.

9.      Organizatoriai  pateiks užduotis (questus) ir bendrą žaidimo scenarijų. Visi žaidėjai gali sugalvoti savo užduočių ir integruoti į žaidimą su organizatorių sutikimu)

10.   Organizatoriai pasirūpins būtinu elektros tiekimu.

 

 

Dalyvio mokestis:

Žaidimo kaina  : 60 EUR iki 2018-05-15

Nuo 05-15 iki 05-18 80 EUR

Dalyviui, neatvykus į žaidimą, mokestis negrąžinamas.

 

Registracija:

Teisingai užpilde registracijos forma gausit patvirtinimą ir rekvizitus žaidimo bilieto apmokėjimui.

 

 

 

Bendros žaidimo taisyklės 

 

Saugios vietos

 

Zonoje nėra saugių vietų tik dalinai saugios . Dalinai saugios vietos : Baras, Kariškių bazė, Mokslininkų Bazė, banditų bazė, Laisvės bazė, Pareigos bazė.

Palapinių miestelio ribose jokie žaidybiniai veiksmai draudžiami. Išėjimas iš žaidimo teritorijos ir gryžima į žaidimo teritoriją jūsų sėkmės reikalas kadangi palapinių miestelis randasi šalia kariškių bazės.

Saugiose lokacijose  gyvybės atsistatinės savaime ( labai lėtai), organizmo užterštumas nemažės, saugiose lokacijose galima naudoti peilius, pistoletus tik turint atitinkamą misiją , bet savo gyvybės sąskaita. Visose saugiose lokacijose galima rasti NPC kuris vadovauja saugiai lokacijai, šio NPC mirties, sužeidimo atveju saugi lokacija nustoja būti saugi ir tampa atvira monstrų atakoms. Esant tokiai situacijai užgesinama šviesa. Saugi lokacija atsigauna po 1h.

 

Gyvybė ir užterštumas

 

Žaidimo pradžioje visi pakliuvę į zoną turės 100% gyvybių ir 0 užterštumo. Gyvybės gali mažėti  nuo minų, atotampų, anomalijų, monstrų puolimų ir kitų veiksnių. Gyvybės atstatyti galima saugiose lokacijose, vaistinėlių, serumų pagalba, arba turint atitinkamus artefaktus.

Kūno užterštumas : esant zonoje susidursite su biochemija, radiacija chemija, dujom ir kitais veiksniai kurie palaipsniui kaupsis jūsų organizme.  Kuo didesnis kūno užterštumas tuo greičiau  jūs pradėsite netekti gyvybių. Surinkus 10 procentų organizmo užterštumo pradėsite netekti po 1 % gyvybės per 5 minutes. Turint 100% organizmo užterštumą išgyventi galima bus apie 5-7 minutes. Išsivalyti organizmą galima medikamentais, alkoholiu arba specialiame įrenginyje pas NPC.

Sužeidimai,mirtis ir prisikėlimas

 

Bet koks pataikymas į žaidėją skaitomas mirtinu. Sprogusi granata užmuša visus žaidėjus esančius 5 m spindulyje, apsisaugoti galima tik esant už tvirtos konstrukcijos (namo, bloko ir t.t., medis nesiskaito konstrukcija nebent jo išvarta). Miręs žaidėjas privalo pamiršti kas jį nužudė kur ir tos informacijos neatskleisti kitiems žaidėjams. Mirties atvejų žaidėjas turi leisti mirtinus garsus ( rėkimas, gargaliavimas, skausmo spazmai ir t.t.) 5 minutes po nukovimo turi likti gulėti savo vietoje tada užsidėti raudoną liemenę ir keliauti iki artimiausios saugios lokacijos.  Prikelti galima dviem būdais, esant saugioje lokacijoje gyvybės atsistato palaipsniui per labai ilgą laiką. Antras būdas susimokėti saugios lokacijos NPC kuris gali atstatyti gyvybes iki 51%. Saugią lokaciją galima palikti turint bent 30 % gyvybių.

Miręs  ir keliaujantis link saugios lokacijos asmuo gali būti sustabdytas bet kokio stalkerio ir apieškotas. Visi imami daiktai gali būti paimti. Numirėliai negali bėgioti, tik lėtai eiti (bet galima slėptis).

Betkoks monstro prisilietimas skaitomas mirtinu.

 

Emisijos

Emisijos zonoje gali būti trijų tipų : 1 – nedidelės natūraliai atsirandančios bangos trunka iki 30 min., 2 – vidutinės , pasikartojančios, po šių emisijų  gali migruoti anomalijos, atsirasti arba dingti  mentaliniai ar radiaciniai laukai. 3 – Didžiosios emisijos, jų metų galima išgyventi vos keliose  zonos vietose, šios emisijos gali atsirasti paveikus tam tikras zonos vietas. Pasekmės gali būti įvairios, išsiaiškinti galima tik būnant zonoje.

Apsisaugoti nuo emisijų galima pasislepiant saugiose lokacijose, kai kuriuose požemiuose, bunkeriuose ar angaruose. Nevisos patalpos gali apsaugoti nuo emisojos. Dėka mokslininkų pastangų visi zonoje esantys asmenys bus informuoti apie artėjančią emisiją likus iki emisijos 5 ar 15 minučių per kuria privaloma pasislėpti .

Mentaliniai laukai, zombifikavimas ir  kinetinės atakos

Zonoje galima rasti mentalinius laukus kurie veikia žmogaus pasąmonę, ko pasekoje asmenys veikiami ilgą laiką tampa zombiais. Zombifikuoti gali ir  kontrolierius, kad užvaldytų asmenį jam reikia iki 5 minučių. Zombiaisi virtę  asmenys vaikšto po zoną be tikslo, zombifikuoti  kontrolieriaus asmenys traukia prie kontrolieriaus ir vykdo jo įsakymus.

Kinetinėmis atakomis apdovanotas monstras Biureris.  Kinetikos pagalba jis gali atakuoti stalkerį, kiekvienas puolimas atima gyvybęs.  Tai ppat bbiureris gali mesti į stalkerį kinetinės energijos kamuolį jo pataikymas ar prisilietimas iškarto užmuša.

 

Pavojingos zonos

Zonos kurios gali užmušti stalkerį ar užteršti organizmą. Anomalijos pagal tipus :

Gravitacinės anomalijos : žudo vos tik pasiekiate jos kraštą.

Ugnies : ugnies anomalijos žudo palaipsniui degindamos stalkerį.

Cheminės anamolijos : žudo stalkerį užteršdamos jo organizmą chemija ir kas kelias minutes esant anomalijoje.

Dujinės anomalijos :  žudo ušteršdamoz organizmą ir kas kelias minutes esant anomalijos zonoje.

Užterštos zonos : tai zonos kuriose į organizmą papuola toksinės medžiagos, radiacija ir kitos medžiagos nuo ko didėja organizmo užterštumas. Organizmo užterštumo lygis stiprėja esant arčiau zonos centro.

Lootas ir Lootingas

 

Daiktus surinkti galima nuo nužudytų monstrų, numirusių stalkerių, apiplėšimo metu, rasti zonoje, slėptuvėse. Visi fiziniai daiktai turi savo vertė. Daiktų vertė gali skirtis priklausomai nuo prekeivių poreikių.

 

Žaidybiniai daiktai skaitomi visi fiziniai daiktai kurie yra zonoje ir turi vertę. žaidybiniai daiktai skirstomi pagal kategorijas:  Ženklai /tagai , artefaktai, naudojami daiktai, užduočių daiktai, asmeniniai daiktai.

Asmeniniai daiktai negali būti paimti iš žaidėjo : apranga, patchai, vandens talpa, konteineriai, maistas, ginklai.

Užduočių daiktai (quest items) : negalima iš žaidėjo imti mikroschemų, ar specializuotų užduočių daiktų. Spec užduotims žaidėjas gaus leidimą turėti šios daiktus. Jei žaidėjas neturi leidimo galima paimti daiktus.

 

Naudojami daiktai : fiziniai žaidybiniai daiktai , vaistinėlės, medikamentai, serumai, atminties kortelės, odos lopai, pavyzdžiai, amunicija  ,  vanduo (galima persipilti pusę turimo vandens į savo talpą)

 

Ženklai / (tagai) : žaidime norint naudoti ginklus reikės turėti atitinkamo ginklo ženklą (toliau taga),  pistoletams tagas nereikalingas. Galimi tagai : Shotgun tag, rifle tag, optic tag, sniper tag, Nightvision tag, minigun tag.  Visi tagai privalomai turi būti nešiojami ant virvutės ar grandinėlės ant kaklo.  Ginklų tagus galima įsigyti pas prekeivius arba atimti iš kitų žaidėjų.  Frakcijos nuo pat pradžios žaidimo turės limituota skaičių tagų, todėl praradus galės įsigyti neutralius tagus. Frakcijos praradusios savo tagus bus baudžiamos ir privalės išsipirkti savo tagus iš kitų žaidėjų. Kitos frakcijos gun tago turėjimas parodys jūsų ryžtą bet tuo pačiu metu galite užsitraukti rūstybę.  Gun tagų turėjimas galios visoms frakcijoms.

 

Artefaktai : tai zonoje gime daiktai turintys didelę vertę. Artefaktai būna 4 tipų.

1 tipo artefaktai: tai dažnai randami artefaktai visoje zonoje, daugelis jų viso labo pakitę ar paveikti zonos, jie neturi jokių specifinių savybių bet jais domisi mokslininkai ir kolekcionieriai visame pasaulyje. Dėl didelio dažnumo jų kaina svyruoja nuo 1 iki 3 rentgenų priklausomai nuo paklausos rinkoje. Šio tipo artefaktams nereikalingas konteineris artefaktų gabenimui. Žaidėjas gali turėti iki 5 artefaktų su savimi. Žinomi artefaktai „ kraujuojantis akmuo, cheminis varžtas,  juodasis ratas (dažniausiai padangos, guma nevertinga bet padangose esantis metalas paveiktas radiacijos ir anomalinių reiškinių naudojamas gamybiniams procesams),  pliurzos (renkamos į  didelį švirkštą ar mėgintuvėlį, žinomos žalios, raudonos, geltonos ir kitų spalvų)

2 tipo artefaktai : pakankamai reti artefaktai turintys įvairių savybių. Dažniausiai randami prie medžių išvartų, tuščiuose bunkeriuose, angaruose, apleistuose pastatuose ir t.t. jiems transportuoti reikalingi konteineriai. Vienu metu galima transportuoti iki 3 artefaktų. Žinomi artefaktai : Lašas, akis, mėsos gabalas, mamos auskarai, kulverštukas, spyruoklė, tuščias elementas.

3 tipo artefaktai : Labai reti artefaktai randami tik sunkiai prieinamose vietose, dažniausiai anomalijose, radiacijos židiniuose, mentaliniuose laukuose. Šio tipo artefaktai dažniausiai skleidžia šviesą arba garsą todėl  pamatyti ar išgirsti ne taip sunku , didžiausia problema juos paimti nenumirus. Žinomi artefaktai priklausantys šiai kategorijai : Ugnies kamuolys, siela, zonos širdis, šviečianti akis, blykstė, kristalas.

4 tipo artefaktai : šie artefaktai tokie reti kad tik surinkus užtektinai  informacijos galima juos rasti. Dažniausiai  juos rasti galima gavus užduotis iš NPC.

Artefaktų poveikiai gali būti labai įvairūs, tiek teigiami tiek neigiami.  Artefaktai gali paveikti jūsų  gyvybes, atsparumą, sugerti radiacija, apsaugoti nuo mentalinių laukų ir t.t. bet tuo pačių gali ir skleisti radiaciją ar mentalinį lauką, taip pat gali būti ir kombinuoti poveikiai . Daugelį artefaktų reikia aktyvuoti pas NPC perkeliant juos į jūsų ARM (daugiau skyriuje ARM) , kiti artefaktai gali turėti momentinį poveikį, užtenka paimti juos į rankas. Yra artefaktų kurie nebuvo užregistruoti ar iki šiol rasti todėl jų poveikiai nežinomi.

 

 

 

Konvojai

 

Konvojai tai prekeivių siuntos kurios siunčiamos per zoną į kariškių bazę iš kur iškeliauja už zonos ribų. Konvojai gali būti užpuolami ir apiplėšiami. Konvojus saugo kariškiai arba samdiniai. Konvojai keliauja per 2 ar 3 blokpostus  kuriuos kontroliuoja kariškiai bet gali būti užimti kitų francijų. Blokpostai kontroliuojami ne kariškių gali rinkti mokesčius iš stalkerių. Už atitinkama mokestį blokpostas gali imti oficialų apsaugos mokestį ir konvojaus.

 

Mokesčiai, kyšiai, pakišos

Kad gyventi zonoje ramiai reikia susimokėti mokesčius kariškiams, kariškiai gali  užpulti bet kurią lokaciją jeigu kontroliuoja kelius. Mokesčius moka lokacijos NPC, jeigu jis neturi iš susimokėti mokesčių , kariškiai gali surinkti juos iš  saugioje lokacijoje esančių žaidėjų savo nuožiūra.  Galima atsisakyti mokėti mokesčius bet tokiu atveju kariškiai gali bandyti jėga juos susirinkti. Banditai gali imti mokesčius iš žaidėjų už patekimą į tam tikras lokacijas. Pareigos frakcija gali bandyti rinkti mokesčius iš žaidėjų už apsaugą. Banditai gali rinkti mokesčius ar kitaip rekėtuoti žaidėjus be apribojimų bet gali būti ir medžiojami dėl to.

 

SL – safe location (saugi lokacija)

Visos granatos tik žaidybinės kurias išduoda organizatoriai.

Atotampos, minos ir kitos priemonės tik organizatorių.

Ginklai neatitinkantys limitų bus konfiskuojami iki žaidimo pabaigos.

Žaidime bus naudojami tik organizatorių išduodami BBS‘ai. Savo galite nesivežti

Ginklų limitai

 

Klasė...Ginklas.....................Galingumas su 0,2 g bbs...Saugus atstumas...Pastate.........Lauke
1..........Bet koks.......................iki 100 m/s.....................1 m.......................pavieniai..........be apribojimų
2..........Bet koks.......................101 – 125 m/s.................5 m.......................pavieniai..........be apribojimų
3..........Kulkosvaidžiai...............125-150 m/s....................15 m.....................draudžiama......be apribojimų
4..........Snaiperiniai...................125 – 150 m/s.................15 m.....................draudžiama......pavieniai
5..........Snaiperiniai...................151 – 170 m/s.................20 m.....................draudžiama......pavieniai
6..........Snaiperiniai bolt action...171 – 200 m/s.................30 m.....................draudžiama......pavieniai

 

Ginklai neatitinkantys limitų bus konfiskuojami iki žaidimo pabaigos.

 

Radio ryšio taisyklės

Kanalas.....................................................Pasiklausimas...................Eteris

  1. Free stalker, atviras zonos..............Atviras kanalas.................Negalima trugdyti
  2. Banditai...........................................Galimas............................Negalima trugdyti
  3. Laisvė.............................................Draudžiamas.....................
  4. Pareiga (Dolgas).............................Draudžiamas....................
  5. Kariškiai...........................................Draudžiamas....................
  6. Vojenstalai........................................Draudžiamas...................
  7. Mokslininkai......................................Galimas...........................Draudžiamas spamas
  8. ORG.................................................Draudžiamas....................Tik jei turite klausimų

Į ORG kanalą jungiamės jei turime aktualių klausimų, iškilo nesutarimai, reikia pirmos pagalbos ir kitais klausimais. Prisijungiam sakom savo klausimą gaunam atsakymą , atsijungiam.

 

Leidžiama leisti reklaminius šaukinius į eterį laisvųjų stalkerių kanale bet ne ilgesnius nei 20 sec.

 

Aprangos kodas

Free stalker- Džinsai, Smėlio, khaki spalvos apranga, kuprinė, artefaktų konteineris, kamo draudžiamas

 

Bandits- Adidas, džemperiai su kapišonais, juodi ploščiai, striukės.

 

LaisvėFlektarn (vokiškas) kamo su olive arba juodais elementais

 

Pareiga- Juoda uniforma su raudonais elementais, leidžiama neperšaunamos liemenes

 

Kariškiai- Žalia forma(flectarn negalima) Šalmai, liemenės, Skiriamieji raiščiai

 

Mokslinikai- Cheminiai kostiumai, žali, pilki, oranžiniai

 

Organizatoriai- Ryškios geltonos liemenės

 

Monolit-  Juodai baltas urban su rudais elementais, liemenės, šalmai.

 

Voenstalk- Žalia kamo (flectarn negalima) liemenės, juodi raščiai, juodos beretės

 

Draudžiama naudoti maskuojančias aprangas draudžiamas pagal LR istatymus.

 

 

FRAKCIJOS

 

MILITARY - Kariškiai

  12c42fde82df0f110fedfc23d9c0b51d.jpg

Pagrindinė kariškiu užduotis saugoti zonos perimetrą, gaudyti pažeidėjus ir juos deportuoti. Dėja dėl menko finansavimo kariškiai paperkami. Kariškiai kontroliuoja keleta strateginių objektų zonoje, ją patruliuoja.  Gali rinkti mokesčius iš zonos gyventojų. Sutaria su mokslininkais ir kažkiek su Pareigos frakcija. Gali atimti artefaktus, pinigus ir kita lootą. Po zona gali  važinėtis transportu, šnipinėti, rengti pasalas ar kitaip kenkti zonos gyventojams. (daugiau žiūrėti išplėtimą)

 

FREE STALKERS – Laisvieji stalkeriai

53eea435952b513a6f499b2ae7c2634b.jpg

56d27f2d2247e7ccc18f5b125121892a.jpg

Laisvieji stalkeriai vieninteliai renka artefaktus. Laikosi neutraliteto su kitomis frakcijomis bet gali prisijungti prie frakcijų užduotims ar pasikeitus sąlygoms. Laisvieji stalkeriai gali jungtis į grupes iki 8 žmonių misijoms ar kitoms užduotims.  Pagrindinė jų užduotis praturtėti zonoje. Vadovaujančio asmens jie neturi, bet stengiasi laikytis išvien. Labai geri santykiais su Sidorovičium.

 

DUTY - Pareiga

fcf929c4c8bece5e61e2d05a9a8f59f5.jpg

Frakcijos šūkis : zona turi būti sunaikinta. Nesutaria su laisvės frakcija ir kariauja su ja. Gerai pasiruoše zonos iššūkiams.  Sutaria su kariškiais ir mokslininkais, į laisvuosius  stalkerius nekreipia dėmesio bet esant galimybei  nepadeda jiems. Medžioja monstrus mokslininkų užsakymu arba pramogai. Yra neoficialūs baro 100 rentgenų sargai.

 

FREEDOM - Laisvė

b8eef5ee4a763ad5aa257851879d7eb9.jpg

Laisvės frakcijos šūkis : zona visiems.  Labai nesutaria su Pareigos frakcija. Augina žolę iš jos gamina serumus ir kitus draudžiamus daiktus.  Gerai sutaria su laisvaisiais stalkeriais. Žaidimo pradžioje neutralūs banditų frakcijai. Turi savo labaratoriją.

 

BANDITS - Banditai

f074054831c39ff4963a6edd8b733984.jpg

Frakcijos kredo : praturtėk nesvarbu kaip. Gaudo laisvuosius stalkerisu ir atiminėja iš jų viską kas vertingo bet stengiasi nežudyti nes taip sumažintų galimą pelną. Neoficialiai vadovauja  Bariga kuris suka verso reikalus su kitomis frakcijomis. Banditai laikosi neutraliteto bet niekada neatsisako užpulti iš nugaros.  Turi savo lokaciją bet nedaug kas žino kur jinai yra.

 

SIENTISTS – Mokslininkai (CLIEAR SKY)

 

Mokslininkų kredo ; mokslas nugalės viską. Neutralūs visoms frakcijoms bet nesutaria su banditais. Dažniausiai vykdo mokslinius tyrimus ir renka zonoje pavyzdžius. Samdosi  žmonės įvairioms užduotims.  Viena mokslininkų lokacija šalia kariškių kita kažkur zonoje. Sklinda gandai kad yra mokslininkų kurie atlieka neleistinus eksperimentus su žmonėmis pagal kariškių reikalavimus. Gali supirkti artefaktus ir daiktus iš zonos arba keisti į savo resursus. Pradėjo nesutarti su Laisvės frakcija dėl eliksyrų.

 

 

MONILITH - Monolitas

 

Sklinda gandai kad yra tokia grupuotė bet akivaizdžių įrodymų nėra.  Pasakojama kad jie atsiranda iš niekur sutvarko savo reikalus ir vėl dingsta. Perka  artefaktus ir  dalis , niekas nežino kokiam tikslui.  Sakoma kad visi monolito nariai kontroliuojami iš kažkur.  Kol kas niekas nežino nei kaip jie atrodo nei jų tikslų. Bet koks manipuliavimas informacija yra paremtas gandais.  Mokslininkai, kariškiai mielai nupirktu įrodymus susijusius su šios frakcijos egzistavimu. Sklando gandai kad ši frakcija įsikūrusi  giliai zonoje.

 

MILITARY STALKERS – Kariniai stalkeriai

dc0734c6e3d9429edeaaba872e583101.jpg

Vojenstalkai – privati Zadovo armija. Kariškiai samdiniai ir kiti. Zadovas samdosi juos specialioms užduotims. Labai gerai apsiginklave. Jie nesutaria su niekuo ir jiems svarbiausia pinigai. Išskirtinė žymė  juodas raištis su  jų emblema. Jų saugosi net kariškiai dėl zadovo įtakos.  Vieša paslaptis kad Zadovas kontroliuoja pinigus ir žmones patenkančius į zoną.  Kariškių vadovybė bando surinkti įrodymus apie Zadovo veiklą, bet kol kas be rezultatų.

 

UNKNOWN GROUP – Nežinomos grupuotės

 

Sklando gandai kad egzistuoja grupė stalkerių kurie sugebėjo nueiti iki zonos vidurio ir ten kažką rado. Po šios kelionės suaktyvėjusi zona nužudė ne vieną. Kas vadovauja grupei, kokie jos tikslai, narių sąrašas lieka paslaptimi. Žinoma tik tiek kad vienas grupės narys „Iltis“ / „клык“. Organizavo kariškių bazės puolimą . Niekas nežino kas jis ir jį matė tik tie kurie dalyvavo puolimo operacijoje. Sakoma kad jis zonoje nuo jos atsiradimo pradžios ir žino visus kelius ir takelius.

 

 

 

 

MONSTRAI

 

SNORK

70cad8485f4172480199f06317b3c631823.jpg

Mutaves kareivis ar stalkeris. Sakoma kad bandymai atliekami iki šiol. Bėgioja keturiomis, puola visus kas juda, labai greitas. Pasakojama kad nuo jo žmonės bėgo kelis kilometrus.  Nužudyti galima taikliai mesta granata arba kelis kartus pataikius iš shotguno ir pribaigus peiliu. Dėl greitos regeneracijos po kelių minučių gali pabėgti.

                                                                                                                                                   

BLOODSUCKER

306412150c975133a262d136149d431f908.jpg

Vienas pavojingiausiu monstrų zonoje. Aukštas gali būti su aprangos likučiais arba nuogas. Galva nusėta čiuptuvais kuriais siurbia žmogaus kraują. Dažniausiai pasirodo naktį bet užpulti gali ir dienos metu. Nužudyti galima pataikius iš shotguno arba  gerai pataikius granata. Pribaigti galima su peiliu, jei niekas nepribaigia monstro po kelių minučių jis gali pabėgti.

 

BURER

6a4483cda55c970c8dd340c31c506740963.jpg

Vienas slapčiausiu gyventojų. Spėjama kad tai mokslinis eksperimentas kurio metu monstrui liko intelektas. Turi kinetinių kurių pagalba gali žudyti aplink esančius per atstumą. Taip pat turi galių sukurti mentalinius objektus kuriuos  mėto, jų prisilietimas mirtinas. Kinetinė galia sugeba susikurti skydą ir tampa neįveikiamas. Nužudyti galima keliems žmonės šaudant į Bureri iš shotgunu ir pribaigti peiliu. Bet jei jis spėja sukryžiuoti rankas atsiras skydas ir niekas nepadės.  Granatos ar kiti mesti daiktai grįžta metusiam ir jį žudo .

 

KONTROLLER

52032b0e74f19ae07538a60d1967d00a367.jpg

Mentalinių atakų meistras, zonos siaubas.  Nepadės jokie ginklai ar priemonės. Kulkos, granatos  grįžta juos paleidusiam ar metusiam asmeniui.  Šio monstro reikia vengti ir bėgti nuo jo. Jis lėtas bet savo galia gali paveikti žmonių psihiką ir juos zombifikuoti . Žmonės matė kontrolierių vaikštant zonoje su grupele  zombių, tikėtina tai jo aukos.  Mokslininkai dirba ties specialia granata kuri gali atbaidyti kontrolierių. (daugiau žiūrėti išplėtimą)

 

CHIMERA

296d531f253367d15cc5df6cea119b7870.jpg

Chimera – monstras kuri sutikusių ir išgyvenusių žmonių tiek mažai kad daug kas skaito ją mitinių padaru. Žinoma tiek kad jinai medžioja tik naktimis. Paskutinis ką pamato auka tai dvi galvos , raudonos akys,  garsus riaumojimas ir mirtis.  Tikėtina kad galima apsvaiginti granatomis, sužeisti su granatsvaidžiu.  Tikėtina kad didžioji galva skirta mitybai o mažoji atsakinga už sąmonę. Todėl mokslininkai rekomenduoja  sužeistai chimerai nupjauti mažąją galvą.

 

IZLOM

2a9281f4aeaa9dacff42e0955de229a721.jpg

Humaniškas monstras išlaikęs intelektą. Gali šiek tiek bendrauti, dažniausiai  trumpomis frazėmis.  Rekomenduojama visada jį pamaitinti, duoti koki skanėstą jo nuotaikos pakėlimui.  Galima susitarti kad palydėtu kur reikia.  Stalkeriai mėgsta jo draugiją nes jis atbaido snorkus ir Bloodsukerius (nežinoma kodėl).  Tik nebandykit atsukti jam nugaros, jam tai kaip didžiausias įžeidimas. Atsukus Izlomui nugarą tikėtina kad jūs mirsit.  Dar nebuvo sėkmingo monstro nužudymo, tikėtina dėl didelio atsparumo ir greitos regeneracijos.

 

 

ZOMBY

e9a23ab046c41e85ad623d5e3b7ef75967.jpg

Zombiai – tai nemastantys žmonės paveikti mentalinio lauko. Judesiai nekoordinuoti, vaikšto lėtai , murma frazes ir žodžius, kartais šaudo nesitakydami.   Mokslinikai sako kad zombifikuoti gali ilgas buvimas mentaliniuose laukuose, taip pat gali zombifikuoti kontrolierius. Nepatvirtintais faktai tikėtina gali zombifikuoti monolitas, būdai kol kas nežinomi. (žiurėti išplėtimą.)

 

 

NPC

NPC – tai žaidėjai kurie randasi zonoje ilgą laiką ir atlieka tam tikras funkcijas ir dažniausiai būna frakcijų lyderiais arba vadovauja saugioms lokacijoms. Ne visi NPC žinomi todėl rekomenduojama prieš šaudant rasti su jais kontaktą.

 

BARMENAS

Barmenas vadovauja barui 100 rentgenų. Turi slaptus ryšius su kariškiais su kurių pagalba vysto savo verslą.  Dalina užduotis, prekiauja, suteikia informaciją. Dėl savo apsukrumo nelabai mylimas stalkerių bet turi rimčiausią apsaugą nuo zonos pavojų todėl bare visada pilna stalkerių.

 

SIDOROVIČIUS

Turi savo slaptą bunkeriuką kuriame konkuruoja su kitais prekeiviais,  visada palaiko stalkerius. Supirkinėja artefaktus ir kitus daiktu, neturi labai didelio asortimento gerų prekių bet retkarčiais  iš nežinomų tiekėjų gauna tai ko neturi kiti prekeiviai. Kur deda savo prekes ar iš ko jas gauna kol kas nežinoma.

 

BARIGA

Bariga žinomas kaip Banditų pilkasis kardinolas, vykdo prekyba bet gali ir atimti viską ką turi stalkeris, kartis moka daugiau nei kiti prekeiviai bet reikia turėti gerą reputaciją bandituose kad viskas vyktu sklandžiai. Pardavinėja savo prekes per kariškius ir juodojoje rinkoje.

 

SAHAROVAS

Mokslininkų profesorius, nemėgstantis stalkerių bet mielai priima juos jei jie turi ką nors vertingo. Turi retas vaistinėles , mokslinę aprangą. Kartais duoda užduotis, samdo apsaugą ir stalkerius misijoms. Labai nemėgsta Laisvės frakcijos ir jaučia jų konkurenciją.

 

KARIŠKIŲ VADAS

Vadovauja kariškių bazei, organizuoja patrulius, valdo blokpostus ir didesnę dalį transporto. Turi galimybę samdyti stalkerius savo juodiems darbams paslėpti. Nekenčia zadovo dėl jo nelegalios veiklos ir jaučia konkurencija, pasiruošęs gerai sumokėti apie kompromituojančią medžiaga susijusia su ZADOVU. Turi galimybę išrašyti leidimą lankytis kariškių bazėje.

 

ZADOVAS

Zonos stalkerių siaubas. Vadovauja sukarintai samdinių grupei. Prekiauja viskuo kuo gali, renka mokesčius, terorizuoja zoną. Stalkerio gyvybė jam nieko verta, gali nukankinti ir pasityčioti iš stalkerio vien tam kad pasilinksmintu.  Organizuoja zonos  artefaktų išvežimą iš jos ir prekių importu į zoną. Ieško stalkerių turinčiu kompromituojančios medžiagos apie jį. 

 

RASTAMANAS

Vadovauja LAISVĖS frakcijai, sklando gandai kas jis buvęs chemikas. Susuko verslą augindamas žolę radiacijos laukuose, iš jos gamina serumus ir kitokius daiktus. Supirkinėja artefaktus, palaiko laisvuosius stalkerius. Turi ryšių su juodąja rinka.

 

PELKIŲ DAKTARAS

Sakoma kad jis gyveno zonos teritorijoje prieš zonos atsiradimą, sklando gandai kad jam svarbiausia gyvybė nesvarbu kieno jinai. Stalkeriai pasakoja kad pas jį užsuka ir monstrai su kuriai jis lyg ir turi kažkokias paliaubas nes pas jį monstrai nepuolą vieni kitų tame tarpe ir žmonių.Kuo prekiauja ir ką sugeba šis asmuo informacijos nėra.

 

JUODASIS STALKERIS

Mistinis stalkeris, zonoje atsirandantis ir dingstantis. Apsirengęs juodai su automatu.  Vieni sako kad jis nėra net žmogus ir žudo visus ką pamato, kiti tuo tarpu tvirtina kad jis išgelbėjo juos nuo mirties pagydė ir dar artefaktą davė. Seni stalkeriai jo nelabai bijo bet  ir prisiartinti nerizikuoja.

 

Generolas

Vadovauja PAREIGOS frakcijai. Yra apsėstas minties kad zona turi būti sunaikinta. Turi  gerų ginklų ir apsaugos priemonių. Sklando gandai kad jis pats buvęs kariškis ir misijoje prarado savo būrį. Apsiima apsauga, glaudžiai bendradarbiauja su kariškiais ir mokslininkais. Kartais duoda užduotis laisviesiems stalkeriams. Vieninteliai gerai žino kaip medžioti monstrsu ir tuo verčiasi.

 

ILTIS

Dar vienas mistinis stalkeris, sakoma kad jis priklausė grupei stalkerių kurie pasiekė zonos centrą, buvo nuėję iki smegenų degintojo, kariavo su monolitu. Bet ši informacija nėra patvirtinta faktais. Pasirodo zonoje kaip paprastas stalkeris, tik labai seni stalkeriai supranta kas jis ir yra ILTIS šios paslapties niekam neišduoda. ILTIES labai ieško kariškiai nes žino kad jis organizuoja jų blokpostų puolimus ir retas bazės atakas. Ne kartą yra paėmęs kariškius įkaitais. Prekeiviai  su malonumu perka informaciją apie šį stalkerį.

 

VISVA

Banditų vadas, organizuoja visas banditų operacijas.

 

Ginklų baronas

Dažniausiai sutinkamas Bare 100 rentgenų. Prekiauja ginklų tagais, šaudmenimis, granatomis ir viskuo kas susije su ginklais.

Link to comment
Dalintis kituose puslapiuose

Svečias
Ši tema yra užrakinta ir joje nebegalima rašyti naujų pranešimų.
 Share

×
×
  • Sukurti naują...