Pereiti prie turinio
Lithuanian Airsoft Portal

Tanio Koba Twist barrels

Saintas

Rekomenduojami pranešimai

Nors dalykas jau senas (apie 2005 metu) taciau nei karto nemaciau kad kas nors apie ji uzsimintu. Linkas i foruma kur si tema gliaudoma. Klausimas ar yra lietuvoje naudojanciu suos vamzdzius.

http://www.airsoftcanada.com/showthread ... 059&page=1

edit:

trumpai pasakius sis vamzdis labai padidina taikluma ginklam kurie saudo apie 330fps. daugiau to, taiklumas mazeja.

Dalintis kituose puslapiuose

pradinis postas is ten: pagoogling gal rasi kita adresa

After years of hearing and reading endless debates about Tanio Koba Twist inner barrels, and after years of hunting for them, I've finally acquired a couple of them in various lengths for various guns from AEGs to GBBs.

Here are my initial findings:

These inner barrels shoot STRAIGHT. They have an extremely predictable, flat and straight flight trajectory. Where standard hop up will cause the BB to gently curve up before dropping, TWIST (or cyclone) inner barrels will cause the BB to go extremely straight for an even further effective range before dropping.

To set a clear and definitive answer for all the debates that have floated on the internet for years:

Q1. "How is it physically possible to have a rifled barrel impart a spin on the BB and combine it with the Magnus effect of the hop-up? It is two totally different axes of rotation!"

A1. Actually, the barrel ISN'T "rifled" in the standard sense of a real gun. Yes, the inner barrel has spiral rifling grooves in it, but the BB does NOT touch the groove. The purpose of the TWIST inner barrel is not to put a rifling spin on the BB. It is to put a "cyclone" of air around the BB, to help float it through the inner barrel and PREVENT the BB from touching the side walls of the inner barrel at all. The result of this is higher accuracy, more predictable trajectory and greater effective range.

Q2. "I've heard about power requirements for these inner barrels. Details?"

A2. What you've heard is true. The twist inside these inner barrels are optimized for guns that shoot NO MORE than 1 Joule or 330fps with 0.20g BBs. Some internet debates claim that if you have a higher powered gun, all you need to do is use heavier BBs to slow down the velocity of the shot. NOT TRUE. The air moving around the BB will still be beyond 1 Joule and it will affect the shot trajectory.

Q3. "What happens beyond 1 Joule or 330fps with 0.20g BBs?"

A3. Up to 330fps, the results of the shot and even the shots dropoff are very predictable, accurate and flat. Groupings remain tight with very little spread. However, once the velocity of the shot begins to exceed that limit, the shot starts to become unpredictable with increased spread. The higher the velocity, the greater the perceived spread.

Q4. "So how accurate are these inner barrels compared to other brands such as Prometheus, KM TN or Systema?"

A4. At this time, I have not done any quantitative comparitive range testing to get accuracy results. When used within its optimized power range, I can outright say that these inner barrels have a MUCH straighter trajectory, greater effective range and a generally much more predictive flight path than any other barrel I've used before.

There is a project underway for an indoor range test to compare various lengths of these barrels against other barrels at different power ratings (stock, 1Joule and 400+fps).

How do I like these inner barrels? I love them. I wish they worked well at 400fps. At 360fps, they are still very acceptable and I will take that in to consideration when using them in some of my guns.

But for now, I am FOR SURE putting these inner barrels into all my pistols and low powered AEGs.

Further questions? Comments? Post away!

• 1 year later...

Pransumas pries 6.04 nerealus. Nuotolis toks pat arba beveik toks pat (TK twisted visi 6.08mm), uztad taiklumas ir stabilumas pagereja zenkliai: skrenda BB srovele, o ne debesys. Gerai veikia su 0.2 ir 0.23 BB, tik, berods, 0.23 kiek uzsuka i sona (ne pabaigoje, bet laipsniskai) taciau kontroliuojamai. Praktiskai kaip tikroji graiztviniu ginklu derivacija. :)

Vnzo - apart 6.01, kurie dar brangesni, turbut geriausias pasirinkimas low power (t.y. iki M120) AEG. Kaip su 120 ar auksciau - nezinau, atrodo niekas to normaliai ir neisbande. Teoriskai turetu buti beprasmiska: graiztu geometrija turi buti kita, pritaikyta kitam oro sroves greiciui. Tanio Kobayashi ketino vystyti ir tokius, bet Japonijos istatymams uzdraudus smarku 1 J kinetines jegos virsijima ir policijai parisus vienas stambias upgrade'o dirbtuves, tokiu ideju buvo atsisakyta. Estafeta norejo perimti filipinieciai, bet, sprendziant is internetiniu uzuominu, tai yra jiems per brangu, nes apdirbimo technologija ir bandymai reikalauja dideliu investiciju.

• 11 months later...

Tiem kas neketina zaist su tiunais, tai pati geriausia iseitis isideti Twisted Barrel, bet tik jei ne daugiau M100 (bent jau taip sako patys Tanyo Koba). Maniskyje AKS 74 yra sis vamzdelis ir esu daugiau ne patenkintas, taiklumas tikrai superinis ir atstumu esu patenkintas. Tokie stai vartotoju atsiliepimai :)

aš kaip suprantu graižtas atlieka oro srauto stabdymo funkciją, neleidžia pro BBS šonus nutekėti per gretai taip sudarydamas tarpinę tarp šarato ir vamzelio, vat iš kur tas taiklumas.

O norint, kad ir su didesniu m/s veiktų reik arba BBS'o sunkesnio, greičiausiai graižto apsisukimo ilgio didesnio.

idomu butu pameginti, gal nuo kazkokio tam tikro greicio jis pasidaro vel efektingas

Na komandos nario patirtis su 120m/s ir grai?tviniu vamzdeliu yra labai negera ;) BBs susiplakė vamzdelyje ir ji u?kim?o, pasekmių to manau nereik ai?kinti :D

Na komandos nario patirtis su 120m/s ir graižtviniu vamzdeliu yra labai negera ;) BBs susiplakė vamzdelyje ir ji užkimšo, pasekmių to manau nereik aiškinti :D

Pats neketinu virš 100m/s nieko daryti. Tokia patirtis vertinga, nors skausminga kišenei.

Gal galėtų smulkiau parašyti, kuriuo metu nutiko: ar stipresnė spyruoklė jau buvo anksčiau, ar vamzdelis, pirmo bandymo metu nutiko?

Prisijunkite, kad galėtumėte komentuoti

You will be able to leave a comment after signing in

Prisijunkite dabar

• Sukurti naują...